• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • Micka!
    Anonym (Mamma till två) skrev 2019-04-15 13:16:02 följande:

Bim -21 hör också och negativt imorse. Tänkte testa på torsdag annars hoppar jag över till maj tråden ??

Så tråkigt med negativt besked ..... Tänkte testa på torsdag el fredag om inte mensen kommit då... Vill inte göra av med för många test.! Ska åka bort så det blir nog på fredag....
  • Pollyp
    Micka! skrev 2019-04-15 10:38:50 följande:

Har också bim 21, testade i morse, men helt blankt! Men har fått plus förut först vid bim - 3, har inte vågat testa tidigare för att slippa bli besviken.

När ska du testa nästa gång?

Dessa blanka test! Testade också imorse och det var då blankt. Jag kommer nog fortsätta testa varje morgon. Hellre testa innan och vara förberedd på det "slutgiltiga" :).
  • Josefiiin85

[quote=79566684][quote-nick]Enmsik skrev 2019-04-15 08:14:43 följande:[/quote-nick]

Hjälp! igår efter lite mys med sambon gick jag på toa. Det som ska ut kom ut ;) men tillsammans med lite rosa/rött blod. Var även på toa inatt och när jag då torkade kom det lite till fast mindre och nu imorse typ inget men ändå lite när jag torkade mig. Ni som är gravida eller har fler graviditeter i bagaget. Kan det vara normalt? Har läst att det kan vara tappen som är känslig eller slemhinnorna.. men blir såklart ändå orolig.

[/

De kan vara normalt att ha så. Avvakta och se om det kommer mer. Skulle de va ett missfall så kommer de komma mer o klumpar sen med. Jobbigt med oron. ???? håller tummarna allt går bra

• Kiwiii

Testade med morgon urin men det blev negativt. Fortfarande ingen mens i sikte..

• Enmsik
    Josefiiin85 skrev 2019-04-15 14:21:31 följande:

[quote=79566684][quote-nick]Enmsik skrev 2019-04-15 08:14:43 följande:[/quote-nick]

Hjälp! igår efter lite mys med sambon gick jag på toa. Det som ska ut kom ut ;) men tillsammans med lite rosa/rött blod. Var även på toa inatt och när jag då torkade kom det lite till fast mindre och nu imorse typ inget men ändå lite när jag torkade mig. Ni som är gravida eller har fler graviditeter i bagaget. Kan det vara normalt? Har läst att det kan vara tappen som är känslig eller slemhinnorna.. men blir såklart ändå orolig.

[/

De kan vara normalt att ha så. Avvakta och se om det kommer mer. Skulle de va ett missfall så kommer de komma mer o klumpar sen med. Jobbigt med oron. ???? håller tummarna allt går bra

Tack för svar! läser mycket om att det är normalt under tidig graviditet men man blir ju ändå lite orolig.. har inte kommit nå mer under dagen nu i alla fall och har inte ont, så förhoppningsvis är det bara lite skört där nere. :)
  • Gävlebo
    Frekvens skrev 2019-04-15 07:05:30 följande:

Det du beskriver var mina allra första symtom i min första graviditet och denna nu. Febrig och allmän sjukdomskänsla i kroppen. Däckade tidig kväll och man fick knappt liv i mig. Sov 10-14h. Helt galet!

Kul att höra! Eller inte att du mådde dåligt men att det ändå kan vara tecken på grav ????. Bim+1 idag. Förra månaden kom mensen två dagar sent så vågar inte hoppas på något ännu. Har som molvärk i magen och hade bruna flytningar. Brukar kunna få det preciis innan blödningen kommer, alltså någon timme innan, men ingenting än så länge. Är det också något du känner igen? :)
  • fannylinnea

Alltså jag tror att jag håller på att bli tokig på mig själv. Efter ett års försök blir man ju nästan skengravid varje månad. Ni som vet, ni vet.

Jag har haft molvärk i äggstockarna konstant sedan det började vankas ägglossning. Mensen beräknas komma om 6-7 dagar. Det är verkligen en påtaglig smärta och det liksom strålar ner i ljumskarna. Jag hoppas ju för allt i världen att det tagit sig denna månad. Men, är rädd att det bara är symtom jag framkallar själv för att jag så gärna vill vara gravid. Men det är verkligen molvärk.

Fick positivt äl-test för drygt en vecka sedan.

Ni som varit gravida, hade ni molvärk i äggstockarna även efter ägglossning?

• annaboo

Är det här ett plus?

Eller sitter de för långt ifrån!?

Gått över bim med fem dagar, men varken tillstymmelse till vare sig mens eller gravtecken....

Lite galet trött då... men annars :/

Blir galen här!

• Gävlebo
    annaboo skrev 2019-04-15 18:20:44 följande:

Är det här ett plus?

Eller sitter de för långt ifrån!?

Gått över bim med fem dagar, men varken tillstymmelse till vare sig mens eller gravtecken....

Lite galet trött då... men annars :/

Blir galen här!

Ser ett svagt med tydligt sträck, tycker att avståndet mellan sträckan ser rimligt ut också! :)
Svar på tråden BIM April