BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Jahapp då hoppar jag över till BIM maj-tråden... Jäkla mens :(
Hoppar in i tråden om det är ok ????
Mest för att bara få lite hjälp att tyda ett test, skulle ha min mena den 9:e april men både mens och ägglossning har hoppat lite 1-2 dagar sent ibland, gjorde ett test just nu som såg ut så här ! Är det positivt !? Help mee
Jag ser ju streck. Mitt cb plus var lite svagare än sådär i torsdags. Igår (fredag) fick jag ett fint rosa streck på apotekets egna. Testa ett annat märke. Kan skilja supermycket. Igårmorse tog jag en sticka från graviditetskollen och det visade typ väldigt svagt streck så man knappt såg. I samma urin tog jag ett av apotekets tester som visade tydligt positivt! Så mitt råd är att testa ett annat märke imorgon eller på måndag. Det kan skilja mycket i styrka på bara en dag :)
Åååå ????????då var de inte ja som inbillade mig iaf ???? ska testa med ett annat märke imorgon eller måndag , så spännande ! Man kan ju inte hålla Sek heller !
Ok, kan ni hjälpa mig? Jag borde haft äl för 5 dagar sedan. Fick ingen mensvärk (som jag alltid får vid äl) och tänkte inte mer på det. Fick det idag... testade mig med äl-sticka nu. Är inte detta positivt för er också? Eller vad tror ni? Jag borde ha äl nu va?
Snälla svara <3
Ok, kan ni hjälpa mig? Jag borde haft äl för 5 dagar sedan. Fick ingen mensvärk (som jag alltid får vid äl) och tänkte inte mer på det. Fick det idag... testade mig med äl-sticka nu. Är inte detta positivt för er också? Eller vad tror ni? Jag borde ha äl nu va?
Snälla svara <3
Tog en otrivelle spruta 24/3 och borde så fått min äl 26/3 och fått mensen 9/4 +/- någon dag.
Ingen mens i sikte och kanske inbillar saker..
Haft ett hemskt humör (kan lika gärna vara pms), molande värk (mensvärk?) brösten har känts svullna, men inte ömma direkt, svårt för vissa lukter (någon som gick förbi imorse och hade fel parfym på sig, höll på att spy), trött så in i norden (kan bero på att jag har en tvååring som aldrig låter mig sova)..
Vi har försökt i 1,5 år med ett syskon och på måndag ska jag börja på ett nytt jobb.. Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag faktiskt skulle vara gravid nu, bara för att det är den absolut sämsta tänkbara tajmingen!
Tänkt ta ett test imorgon (precis kommit hem efter en kryssning och inte haft möjlighet att testa under veckan), men vågar inte riktigt.... Vad gör jag om jag är gravid? Har fått jobb på ett vad det verkar som - toppen ställe, inget jag vill förstöra genom att bli gravid på en gång :(
Åh nej, vad tråkigt, såg nu..... Hoppas du får en januaribebis :)
Jahapp då hoppar jag över till BIM maj-tråden... Jäkla mens :(