BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Tiden går så sakta.. ska testa igen på tisdag
Tiden går så sakta.. ska testa igen på tisdag
Hej alla.
Hoppas ni haft och fortfarande har en fin påsk. Min påsk blev lite nedstämd då mensen kom. Nu börjar det bli jobbigt det här. Nästa försök blir nummer tio... Hoppas ur denna tråd, men hoppar även bort från FL ett tag. Blir glad för era plus för er skull men även väldigt ledsen för det känns som det aldrig blir vår tur :( så därför kopplar jag bort, fokuserar på oss och barnen och hoppas att vårt plus kommer.
Lycka till alla!
Vilken dag det var för mig igår, lyckan är total jag plussade! Vågar knappt tro på det????????
Åååh stort grattis!! Vilken dag plussade du på? Hade du gjort något test innan? :D sååå kul, grattis grattis <3
Vilken dag det var för mig igår, lyckan är total jag plussade! Vågar knappt tro på det????????
Hej alla.
Hoppas ni haft och fortfarande har en fin påsk. Min påsk blev lite nedstämd då mensen kom. Nu börjar det bli jobbigt det här. Nästa försök blir nummer tio... Hoppas ur denna tråd, men hoppar även bort från FL ett tag. Blir glad för era plus för er skull men även väldigt ledsen för det känns som det aldrig blir vår tur :( så därför kopplar jag bort, fokuserar på oss och barnen och hoppas att vårt plus kommer.
Lycka till alla!
BIM 22/4. Toknegativt test idag, kommer nog få hoppa in i nästa månads grupp om jag får imorgon. Såååå ledsen :(
Har också bim i morgon. Tokblankt test idag. Vet att man kan vara så kallad "låghormonare" men jag har varken symtom på mens eller graviditet. Börjar bli riktigt tungt detta, 13e försöket för oss.
Kram på dig!
Neg test idag, Bim +3. Mensen är väl på g, så snart hoppar jag över till majtråden. Tröttsamt med en bråkig kropp.