BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
HELT KLART POSITIVT! :) stort grattis!
Hoppar på tråden:) bim 29/4 (äl +9) och första försöket. Har egentligen inga symtom, kanske lite mer magkatarr än vanligt, men brukar ha besvär av det periodvis. (Inga eg symtom på vare sig pms/mens än heller.)
Någon med bim ganska nära mig som har börjat få några symtom?:)
Där kom mensen! Kul! Lycka till tjejer!
Ägglossning + 10 igår. Blod på pappret när jag torkade mig igår morse. Men inget mer alls sen dess? Kan det vara en nidblödning? Bim på fredag. Började gråta när jag såg blodet, blev så ledsen. Brukar ha väldigt ont innan mens men nu känner jag lite molande värk bara.
BIM på fredag och testade imorse och det var svaaaagt positivt, men ändå positivt som vi båda ser. Är i lite chock, har haft mens 3ggr sen dottern föddes. Hon är 8,5 månad. Trodde det skulle bli mycket svårare för oss nu. Dock blev hon till på 2:a försöket och detta var vårt 2:a försök. Ska testa imorgon igen =D BF 3:e jan 2020 blir det i så fall. Om lilla fröet får stanna.
BIM + 2 nu... jättetrött... molvärk på BIM -1... inväntar mensen?! Förmodligen sen..? Testat på BIM men negativt... får se om den kommer nu snart... hoppas så vi kan försöka igen...
Hej allihopa! BIM 9/4 och ÄL idag. Tog cb digital ÄL test som visade positiv. Första försöket för barn nr 2, barn nr 1 är 6,5 månader så vi för se hur det går denna gången också. Håller tummarna för alla??
[quote=79581921][quote-nick]Mammamiao skrev 2019-04-23 07:36:21 följande:[/quote-nick]
Tog ett digitalt cb idag.... såklart ?inte gravid?.... hade mycket molvärk igår till och från men ingen mens... vill bara få den nu så att vi kan börja försöka igen. Riktigt påfrestande detta... nu kan jag inte vara gravid om jag gått över med en dag och får negativt på ett digital (de är ju känsliga?).
Blä...
Sj, hur går de för dig?
Jag förstår din känsla. Har du testat nåt mer? Klart att det finns en chans att du är gravid ändå. Fortsätt att testa om mensen inte kommer. Men ja som sagt, jag förstår din frustration. Jag är på bim +3 och har inte testat idag. Testade igår men det var tokblankt. Använde testlagrets stickor för det var allt jag hade hemma.
De ringde i alla fall från landstinget idag och sa att vi står på tur för utredning. Har ju börjat en privat, men hon sa ?nu tar vi över?. Men vet inte om jag ska hålla mig till den privata, det kär ju gå snabbare.
[quote=79581921][quote-nick]Mammamiao skrev 2019-04-23 07:36:21 följande:[/quote-nick]
Tog ett digitalt cb idag.... såklart ?inte gravid?.... hade mycket molvärk igår till och från men ingen mens... vill bara få den nu så att vi kan börja försöka igen. Riktigt påfrestande detta... nu kan jag inte vara gravid om jag gått över med en dag och får negativt på ett digital (de är ju känsliga?).
Blä...
Sj, hur går de för dig?
Jag förstår din känsla. Har du testat nåt mer? Klart att det finns en chans att du är gravid ändå. Fortsätt att testa om mensen inte kommer. Men ja som sagt, jag förstår din frustration. Jag är på bim +3 och har inte testat idag. Testade igår men det var tokblankt. Använde testlagrets stickor för det var allt jag hade hemma.
De ringde i alla fall från landstinget idag och sa att vi står på tur för utredning. Har ju börjat en privat, men hon sa ?nu tar vi över?. Men vet inte om jag ska hålla mig till den privata, det kär ju gå snabbare.