BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Vad tror ni?
Man ser mer i verkligheten... kunde bara hålla mig 2 h med att kissa och inte på morgonurin...
Bilderna
Ja rent spontant känns det som att det inte blir lika lång väntan. För om det nu skulle vara så jävligt att vi inte kan bli gravida naturligt och behöver ivf, då bör ju vi kunna få remiss från privata.
Hoppas det blir ett plus! Jag ska testa i morgon med morgonurin om mensen inte dykt upp. Använder testlagrets men kanske ska köpa typ clearblue? Eller det kanske inte spelar någon roll.
Blev gravid en gång för några år sedan, slutade i tidigt mf. Men då plussade jag både på clearblue och från testlagret. Så det kanske inte har betydelse.
Bilderna
Tycker mig absolut kunna se något, vilken dag är du på? :D
Jag har oregelbunden cykel.. enligt kalendern oå BIM +2 MEN kände ÄL-smärta 5 dagar efter beräknad ÄL enligt kalendern... så stämmer den försenade ÄL är jag endast på BIM -3. Ååå hoppas inte det är något spökstreck bara... men testade inte med morgonurin och orkade inte vänta i mer än 2 h hehe :D
Åååh hoppas hoppas att det inte är spökstreck. Åååh ska vänta 2 dagar och testa på fredag. Kanske blir det en 5-årig förlovningspresent till min man. Åååh hoppas!! Nu när ni också ser blev jag ännu mer säker på att det är ett streck. Hoppas <3
Men herregud! Jag ser ett streck! :D<3