• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • LBP91

Ömma bröstvårtor!!! Hahah, känns som att det har varit det avgörande tecknet för de flesta, att just bröstvårtorna gör ont och inte bara hela bröstet. Stod i duschen och bara råkade nudda bröstvårtan med duschmunstycket när jag plötsligt reagerade på att det gjorde ont. Blev ju såklart en grundlig undersökning och jo visar gör de ont. Haha. Är så nervös inför imorgon. Känner att det är mindre stressande att inte veta än att få ett negativt resultat imorgon. Men vill ju samtidigt veta så fort som möjligt. Åh vilken pers ;)

• juni2017

Misstänker graviditet och tog ett CB ÄL test imorse som visade glad gubbe och nu på kvällen tog jag ett CB digital gravtest men den visade negativt?

Beräknad mens nu på fredag 12/4

Kan väl inte få ÄL nu när jag hade det den 28e mars?

• Blirdetsåblirdet
    Babycakes79 skrev 2019-04-09 13:54:04 följande:

Åh, jag hoppas det är gravsymptom du har! Har haft en stark känsla av att jag var gravid ändå tills nån dag sen då jag helt tappat det. Fick symptom rätt snabbt efter ÄL men molvärken är inte alls lika stark nu och negativa stickor som sagt. Borde vänta med att testa till på fredag, men det är så svårt. Mensen kan komma närsom..

Det hoppas jag med! Magkänslan säger något annat dock :/

Vad tråkigt att du tappat känslan! Kan det vara de negativa testen som gör det? Har du något barn sedan innan? Tänkte om du plussat sent förr.

Verkligen svårt att hålla sig med att testa! Man vill ju veta NU! ;)
  • LBP91
    juni2017 skrev 2019-04-09 21:17:39 följande:

Misstänker graviditet och tog ett CB ÄL test imorse som visade glad gubbe och nu på kvällen tog jag ett CB digital gravtest men den visade negativt?

Beräknad mens nu på fredag 12/4

Kan väl inte få ÄL nu när jag hade det den 28e mars?

Jag gjorde också så, tog ett ÄL test igår som blev positivt och har BIM imorgon. Vet med säkerhet att jag hade ÄL den 25e mars så det kan inte vara positivt pga ägglossning. Måste ha reagerat på något annat hormon.
  • Enmsik
    LBP91 skrev 2019-04-09 21:32:38 följande:

Jag gjorde också så, tog ett ÄL test igår som blev positivt och har BIM imorgon. Vet med säkerhet att jag hade ÄL den 25e mars så det kan inte vara positivt pga ägglossning. Måste ha reagerat på något annat hormon.

Som jag förstått det så kan ägglossningstest reagera och bli starka även nära mens. Så det ska man nog inte lite på ang grav. Men hoppas ändå att det är en graviditet den reagerar på och inte att mensen är nära. :)
  • Anonym (Siggen)

BIM - lista: 

1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli  

3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove 

4/4 Skrollan94  

5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan 

6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984, Ellie08  

7/4 Minmakaron, Zyprexa  

8/4 Evi82, Ok1020, Rollan92 

9/4 z19, youwontremember, Pumpan90  

10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91, annaboo, Anonym (Vill ha barn) 

11/4 Tessi1, babycakes79 

12/4 juni2017

13/4 Mela88, Tirin  

14/4 Joni, llindizz, Gävlebo, Tjoppa12, Anonym (anonym 2) 

15/4 Enmsik, CH90 

17/4 Trettiotvå, mangon  

19/4 Anonym (Planerar) 

20/4 EliMil

21/4 Jenso19

22/4 Leosmamma88, fannylinnea  

23/4 Sirest01  

24/4 Nicciz , Mammamiao, Pusstuss, happycookie

27/4 Dimman 

30/4 anonym (Sara11), Janniiique  

Pluslista: 

26/3 Seseli -6 

27/3 lonelygirl92 bim-5 

2/4 tovikan bim-3 

2/4 Ellie08 -4 

5/4 Minmakaron -2,  

5/4 z19 -4 

5/4 tesselessan

• Winter20

Ja du ser nog ett plus för de gör jag iaf, vad roligt..grattis :)))) själv hoppas man också på plus snart. Har vääääldigt ont i bröstvårtorna och de brukar jag aldrig ha, sedan har jag känt massa hugg i äggstockarna och mått allmänt illa varje morgon. Har du haft några symtom LBP91?

• LBP91
    Winter20 skrev 2019-04-10 03:12:31 följande:

Ja du ser nog ett plus för de gör jag iaf, vad roligt..grattis :)))) själv hoppas man också på plus snart. Har vääääldigt ont i bröstvårtorna och de brukar jag aldrig ha, sedan har jag känt massa hugg i äggstockarna och mått allmänt illa varje morgon. Har du haft några symtom LBP91?

Tack!!! Kan knappt tro det! :D

Jag använder mig av NC så min temperatur har varit hög och framförallt hållet sig på en jämn nivå, annars brukar den variera mera. Jag fick inte ont i brösten som jag brukar få 10 dagar innan mena heller, de kom först för bara några dagar sen och igår hade jag väldigt ömma bröstvårtor, det händer aldrig annars. Jag har skrivit tidigare i tråden om mina symptom om du orkar scrolla uppåt, men det som fick mig att verkligen hoppas var att jag mådde illa och kräktes på morgonen i förrgår, mådde även illa igår.

Håller tummarna att den lilla vill stanna kvar!

Hoppas ni andra också får erat plus snart :)
  • Linneaalice14

Grattis till er som plussat, :) jag bara längtar till jag kan få göra ett grav test, Hade ägglossningen i torsdags så snart 1 vecka sen, hade lite molande mensvärk igår, men inget som jag störde mig på så, Har döremot ömma brstvårtor:/ någon mer som har det? Någon mer som tycker tiden går såååå sakta?

Nicole
Svar på tråden BIM April