BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Ömma bröstvårtor!!! Hahah, känns som att det har varit det avgörande tecknet för de flesta, att just bröstvårtorna gör ont och inte bara hela bröstet. Stod i duschen och bara råkade nudda bröstvårtan med duschmunstycket när jag plötsligt reagerade på att det gjorde ont. Blev ju såklart en grundlig undersökning och jo visar gör de ont. Haha. Är så nervös inför imorgon. Känner att det är mindre stressande att inte veta än att få ett negativt resultat imorgon. Men vill ju samtidigt veta så fort som möjligt. Åh vilken pers ;)
Misstänker graviditet och tog ett CB ÄL test imorse som visade glad gubbe och nu på kvällen tog jag ett CB digital gravtest men den visade negativt?
Beräknad mens nu på fredag 12/4
Kan väl inte få ÄL nu när jag hade det den 28e mars?
Åh, jag hoppas det är gravsymptom du har! Har haft en stark känsla av att jag var gravid ändå tills nån dag sen då jag helt tappat det. Fick symptom rätt snabbt efter ÄL men molvärken är inte alls lika stark nu och negativa stickor som sagt. Borde vänta med att testa till på fredag, men det är så svårt. Mensen kan komma närsom..
Misstänker graviditet och tog ett CB ÄL test imorse som visade glad gubbe och nu på kvällen tog jag ett CB digital gravtest men den visade negativt?
Beräknad mens nu på fredag 12/4
Kan väl inte få ÄL nu när jag hade det den 28e mars?
Jag gjorde också så, tog ett ÄL test igår som blev positivt och har BIM imorgon. Vet med säkerhet att jag hade ÄL den 25e mars så det kan inte vara positivt pga ägglossning. Måste ha reagerat på något annat hormon.
BIM - lista:
1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli
3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove
4/4 Skrollan94
5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan
6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984, Ellie08
7/4 Minmakaron, Zyprexa
8/4 Evi82, Ok1020, Rollan92
9/4 z19, youwontremember, Pumpan90
10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91, annaboo, Anonym (Vill ha barn)
11/4 Tessi1, babycakes79
12/4 juni2017
13/4 Mela88, Tirin
14/4 Joni, llindizz, Gävlebo, Tjoppa12, Anonym (anonym 2)
15/4 Enmsik, CH90
17/4 Trettiotvå, mangon
19/4 Anonym (Planerar)
20/4 EliMil
21/4 Jenso19
22/4 Leosmamma88, fannylinnea
23/4 Sirest01
24/4 Nicciz , Mammamiao, Pusstuss, happycookie
27/4 Dimman
30/4 anonym (Sara11), Janniiique
Pluslista:
26/3 Seseli -6
27/3 lonelygirl92 bim-5
2/4 tovikan bim-3
2/4 Ellie08 -4
5/4 Minmakaron -2,
5/4 z19 -4
5/4 tesselessan
Ja du ser nog ett plus för de gör jag iaf, vad roligt..grattis :)))) själv hoppas man också på plus snart. Har vääääldigt ont i bröstvårtorna och de brukar jag aldrig ha, sedan har jag känt massa hugg i äggstockarna och mått allmänt illa varje morgon. Har du haft några symtom LBP91?
Ja du ser nog ett plus för de gör jag iaf, vad roligt..grattis :)))) själv hoppas man också på plus snart. Har vääääldigt ont i bröstvårtorna och de brukar jag aldrig ha, sedan har jag känt massa hugg i äggstockarna och mått allmänt illa varje morgon. Har du haft några symtom LBP91?
Grattis till er som plussat, :) jag bara längtar till jag kan få göra ett grav test, Hade ägglossningen i torsdags så snart 1 vecka sen, hade lite molande mensvärk igår, men inget som jag störde mig på så, Har döremot ömma brstvårtor:/ någon mer som har det? Någon mer som tycker tiden går såååå sakta?