• LBP91

BIM April

Hoppar in här. BIM 10/4 så har precis haft ÄL och hoppas att det tog sig den här gången. Försök nummer tre.

• LBP91

Läser om alla era symptom och gläds med er som plussat. Själv har jag 1 vecka kvar till BIM och känner absolut ingenting!!! Sitter och trycker mig själv på brösten för att känna efter om de inte är lite ömma ändå men inte då. Ganska konstigt eftersom jag brukar få ömma bröst 10 dagar innan mens... Vet inte om jag intalar mig eller om de har blivit lite större men det är i så fall enda symptomen. Ska bli spännande att se hur de här 7 dagarna utvecklar sig. Försöker att inte känna efter så mycket heller men det är ju så förbaskat svårt :)

• LBP91
    Anonym (Vill ha barn) skrev 2019-04-05 21:12:20 följande:

Hej allihopa! Vad kul att se att många redan plussat! Vi är inne på vårat 3 försök nu och känns inte som det har tagit sig denna gången heller inte ett enda symtom. Jag har bim den 10/4.

Jag har också BIM den 10:de och kände inte heller av några symptom men nu börjar det sticka i brösten, inte göra ont eller så utan mer som svaga stötar eller typ som när benen domnar av.. märker också att de har blivit lite större eftersom att jag slår i dem vilket jag inte brukar göra annars. Har också fått en otrolig halsbränna de senaste tre dagarna. Förutom det så märker jag inget. Temperaturen håller sig på en jämn och fin hög nivå, i vanliga fall brukar den variera lite mer från dag till dag men nu ligger den på nästan samma temp varje dag. Vet inte om det är något positivt men hoppas i alla fall.
  • LBP91

Kunde inte somna igår pga ömma bröst. Helt plötsligt bara slog det till. Sitter nu och funderar på en sak; någon annan som upplever rinnsnuva/täppt i näsan? Jag tog för givet att det var pollen men har nu reflekterat över att näsan har runnit och varit täppt i cirka två veckor och det spelar ingen roll om jag är ute eller inne. Får otroliga nysattacker. Tänker att om det var pollen och jag stannar inne en hel dag skulle attackerna minska eftersom jag inte utsätts för lika my let pollen som om jag är ute. Men det spelar verkligen ingen roll vilken tid på dygnet eller vart jag är, jag nyser som en galning. Sambon tjatar på mig att jag ska testa mig så om temperaturen liggen på samma nivå på onsdag gör jag ett test. Än finns det hopp!

• LBP91

Mår illa, kräktes imorse och hade huvudvärk, tempen har stigit ytterligare istället gör att sjunka som den brukar göra två dagar innan mens. Vill så gärna testa men vill samtidigt vänta för jag vet inte om jag klarar ett negativt test. Gjorde ett ÄL-test nyss bara för kul skull, det blev positivt. Vet att det behöver inte betyda något. Det är nästan så jag hoppas på att jag mår illa imorgon också, haha.

• LBP91

Ömma bröstvårtor!!! Hahah, känns som att det har varit det avgörande tecknet för de flesta, att just bröstvårtorna gör ont och inte bara hela bröstet. Stod i duschen och bara råkade nudda bröstvårtan med duschmunstycket när jag plötsligt reagerade på att det gjorde ont. Blev ju såklart en grundlig undersökning och jo visar gör de ont. Haha. Är så nervös inför imorgon. Känner att det är mindre stressande att inte veta än att få ett negativt resultat imorgon. Men vill ju samtidigt veta så fort som möjligt. Åh vilken pers ;)

• LBP91
    juni2017 skrev 2019-04-09 21:17:39 följande:

Misstänker graviditet och tog ett CB ÄL test imorse som visade glad gubbe och nu på kvällen tog jag ett CB digital gravtest men den visade negativt?

Beräknad mens nu på fredag 12/4

Kan väl inte få ÄL nu när jag hade det den 28e mars?

Jag gjorde också så, tog ett ÄL test igår som blev positivt och har BIM imorgon. Vet med säkerhet att jag hade ÄL den 25e mars så det kan inte vara positivt pga ägglossning. Måste ha reagerat på något annat hormon.
  • LBP91
    Winter20 skrev 2019-04-10 03:12:31 följande:

Ja du ser nog ett plus för de gör jag iaf, vad roligt..grattis :)))) själv hoppas man också på plus snart. Har vääääldigt ont i bröstvårtorna och de brukar jag aldrig ha, sedan har jag känt massa hugg i äggstockarna och mått allmänt illa varje morgon. Har du haft några symtom LBP91?

Tack!!! Kan knappt tro det! :D

Jag använder mig av NC så min temperatur har varit hög och framförallt hållet sig på en jämn nivå, annars brukar den variera mera. Jag fick inte ont i brösten som jag brukar få 10 dagar innan mena heller, de kom först för bara några dagar sen och igår hade jag väldigt ömma bröstvårtor, det händer aldrig annars. Jag har skrivit tidigare i tråden om mina symptom om du orkar scrolla uppåt, men det som fick mig att verkligen hoppas var att jag mådde illa och kräktes på morgonen i förrgår, mådde även illa igår.

Håller tummarna att den lilla vill stanna kvar!

Hoppas ni andra också får erat plus snart :)
Svar på tråden BIM April