• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • Frekvens
    Linneaalice14 skrev 2019-04-09 07:12:39 följande:

Hej fina ni. Jag kommer räkna från att jag hade ägglossning nu i torsdags som va, Då jag fick så kraftigt streck på stickan, som va betydligt starkare än kontroll strecket. Så då borde ju jag få mens 14 dagar efter ungefär. så runt 18-19 april. 

Men vi håller tummarna att jag o sambon träffat rätt, 

Då jag verkligen haft oregelbunden mens o sådan innan, o haft problem för att få igång allt. 

Men i torsdags kände jag verkligen av allt, molande mensvärk, o samt att min temp från naural cycles säger att den hittat min ägglossning, o ömma bröst har jag fortfarande. :/ 

Någon mer som skall ha mens då? 

Håller tummarna för dig! Har själv BIM den 18e :)
  • Linneaalice14
    Frekvens skrev 2019-04-09 09:24:52 följande:
    Håller tummarna för dig! Har själv BIM den 18e :)
    Åh tack ja skall vi testa samtisigt om inget kommer ? :P
    Nicole
  • Blirdetsåblirdet
    Babycakes79 skrev 2019-04-09 08:31:06 följande:

BIM - 2 och fortfarande negativt så börjar tappa hoppet. Bara första försöket som sagt men man blir så uppslukad av det här.

Min mens är oregelbunden men jag hade ägglossning runt 27:e mars så mensen borde komma nu innan fredag typ.

Dessutom börjar jag få PMS besvär och mer mensvärk..

Första försöker för oss också.

Jag har dock villat bort mig totalt i när jag har BIM. Har skrivit upp mig på 10/4 här, men appen säger 15/4. Men jag har i alla fall riktiga PMS-besvär, jag också, så jag har tappat hoppet för denna månad helt. 

Huvudvärk, molvärk, humörsvängningar, konstant hunger... Det är ju visserligen såna symptom som kan vara tecken på att man är gravid också, men känner mig verkligen mer PMS-ig än gravid... Har bestämt att om inget kommit 15/4 så ska jag testa då ändå :) 

• Ok1020
    mangon skrev 2019-04-08 20:24:39 följande:

Vet känslan. Detta är vårt 9e försök. Äl+6 idag.

Håller att tummar för er nästa gång

Detsamma!
  • Babycakes79

Blirde­tsåbli­rdet

#463 Idag 10:23

Babycakes79 skrev 2019-04-09 08:31:06 följande:

BIM - 2 och fortfarande negativt så börjar tappa hoppet. Bara första försöket som sagt men man blir så uppslukad av det här.

Min mens är oregelbunden men jag hade ägglossning runt 27:e mars så mensen borde komma nu innan fredag typ.

Dessutom börjar jag få PMS besvär och mer mensvärk..

Första försöker för oss också.

Jag har dock villat bort mig totalt i när jag har BIM. Har skrivit upp mig på 10/4 här, men appen säger 15/4. Men jag har i alla fall riktiga PMS-besvär, jag också, så jag har tappat hoppet för denna månad helt.

Huvudvärk, molvärk, humörsvängningar, konstant hunger... Det är ju visserligen såna symptom som kan vara tecken på att man är gravid också, men känner mig verkligen mer PMS-ig än gravid... Har bestämt att om inget kommit 15/4 så ska jag testa då ändå :)

Åh, jag hoppas det är gravsymptom du har! Har haft en stark känsla av att jag var gravid ändå tills nån dag sen då jag helt tappat det. Fick symptom rätt snabbt efter ÄL men molvärken är inte alls lika stark nu och negativa stickor som sagt. Borde vänta med att testa till på fredag, men det är så svårt. Mensen kan komma närsom..

• Tjoppa12

När kommer molvärken ? Måste man ha molvärk ? Jag är på bim - 4 eller 5 och känner nästan inget...bara pytte ibland. Nån som haft lika?

• Enmsik
    Tjoppa12 skrev 2019-04-09 15:49:12 följande:

När kommer molvärken ? Måste man ha molvärk ? Jag är på bim - 4 eller 5 och känner nästan inget...bara pytte ibland. Nån som haft lika?

Jag har bara lite molvärk då och då. Är på bim-6.
  • z19
    Tjoppa12 skrev 2019-04-09 15:49:12 följande:

Min molvärk kom bara för ett par dagar sedan. Bim idag.
  • Linneaalice14
    Enmsik skrev 2019-04-09 16:11:33 följande:
    Jag har bara lite molvärk då och då. Är på bim-6.
    Jag har också svag svag molande värk, o hade ägglossning i torsdags 4/4.-5/4 el6/4. Men känner idag lite molande mensvärk. 
    Nicole
  • Anonym (Mamma till två)

Beräknad att få mens 20 april så får se om de tagit sig denna månaden då vi prickade in ägglossningen denna månaden.

Svar på tråden BIM April