Inlägg från: Babycakes79 |Visa alla inlägg
  • Babycakes79

BIM April

Var längesen jag hängde här???? Två barn sen tidigare. Träffat en ny man och vi vill gärna få en liten. Det här blir första försöket för oss.

BIM 11 april.

• Babycakes79

En vecka till BIM och jag har en del symptom redan sjukt nog. Har ju två barn sen innan så känner igen det men vågar inte riktigt tro nåt såhär tidigt. Mycket molvärk, väldigt ömma bröst och illamående emellanåt. Bara första försöket, kan lika gärna vara inbillning.. Testar nästa vecka!

Har ni andra några symptom?

• Babycakes79

Testade idag, bim -4 men negativt. Har varit rätt säker på att jag kan vara gravid men börjar vackla lite. Molvärken har lagt sig lite men brösten fortsätter ömma är svullna.

Så jobbigt att vänta..

• Babycakes79

BIm-3 idag och fortfarande negativt. Jag hoppas verkligen att mensen uteblir men just nu känns det som om den kommer komma.
    Molvärken är inte lika stark, vilket gör mig osäker. Däremot är brösten superömma, svullna och har väldigt starka ådror. Så var det med de andra graviditeterna också så jag får hålla tummarna.
    Det här är bara första försöket men man blir så centrerad kring det här när man väl bestämt sig, önskar att man bara kunde vara lite mer laid back och lulla på som vanligt.
    Har åldern emot mig så lite stressande men har alltid haft lätt för att bli gravid, så jag hoppas ändå att det går.
    Annars är det väl bara att hoppa på BIM Maj tråden och fortsätta försöka.
    Hoppas på en massa plus i alla fall!!

• Babycakes79

BIM - 2 och fortfarande negativt så börjar tappa hoppet. Bara första försöket som sagt men man blir så uppslukad av det här.

Min mens är oregelbunden men jag hade ägglossning runt 27:e mars så mensen borde komma nu innan fredag typ.

Dessutom börjar jag få PMS besvär och mer mensvärk..

• Babycakes79

Blirde­tsåbli­rdet

#463 Idag 10:23

Babycakes79 skrev 2019-04-09 08:31:06 följande:

BIM - 2 och fortfarande negativt så börjar tappa hoppet. Bara första försöket som sagt men man blir så uppslukad av det här.

Min mens är oregelbunden men jag hade ägglossning runt 27:e mars så mensen borde komma nu innan fredag typ.

Dessutom börjar jag få PMS besvär och mer mensvärk..

Första försöker för oss också.

Jag har dock villat bort mig totalt i när jag har BIM. Har skrivit upp mig på 10/4 här, men appen säger 15/4. Men jag har i alla fall riktiga PMS-besvär, jag också, så jag har tappat hoppet för denna månad helt.

Huvudvärk, molvärk, humörsvängningar, konstant hunger... Det är ju visserligen såna symptom som kan vara tecken på att man är gravid också, men känner mig verkligen mer PMS-ig än gravid... Har bestämt att om inget kommit 15/4 så ska jag testa då ändå :)

Åh, jag hoppas det är gravsymptom du har! Har haft en stark känsla av att jag var gravid ändå tills nån dag sen då jag helt tappat det. Fick symptom rätt snabbt efter ÄL men molvärken är inte alls lika stark nu och negativa stickor som sagt. Borde vänta med att testa till på fredag, men det är så svårt. Mensen kan komma närsom..

Svar på tråden BIM April