BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Jag har ganska precis en vecka kvar och är trött. Har dock kopplat det till min djävulska förkylning men den är typ över nu och jag är fortfarande trött. Hoppas ju på att det inte är inbillning eller förkylningen , utan att det är bebis.
Hur trött är du? Hela dagen varje dag eller kommer det och går ?
Hoppar in här. Vi har precis börjat försöka och tror att jag har ägglossning nu.. Får se om två veckor!
Hoppar in här jag med, vi har precis börjat verkstaden BIM 21/4 ????
Mest eftermiddag/kväll när jag kommer hem från jobbet och varvar ner. Vill helst gå och lägga mig direkt Nör jag kommer hem.. men känns lite tidigt.. haha. Idag sov jag till och med lite middag när jag kom hem typ 1 timme lika trött när jag vaknade och har hållit i sig hela kvällen. Kaffe brukar hjälpa men har inte hjälps så mycket under helgen och idag. Jobbar på skola så har inte tid att känna efter att vara trött på jobbet, så allt kommer väl när man kommer hem, men under helgen har jag varit lika trött även om jag lagt mig i tid på kvällen och tagit sovmorgon.. får se om det blir ett plus eller om jag är skenis..
Jag och min sambo är på försök 7. Har bim den 14 ????
BIM - lista:
1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli
3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove
4/4 Skrollan94
5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan
6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984, Ellie08
7/4 Minmakaron, Zyprexa
8/4 Evi82, Ok1020, Rollan92
9/4 z19, youwontremember, Pumpan90
10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91, annaboo, Anonym (Vill ha barn)
11/4 Tessi1, babycakes79
13/4 Mela88, Tirin
14/4 Joni, llindizz, Gävlebo, Tjoppa12, Anonym (anonym 2)
15/4 Enmsik, CH90
17/4 Trettiotvå, mangon
19/4 Anonym (Planerar)
20/4 EliMil
21/4 Jenso19
22/4 Leosmamma88, fannylinnea
23/4 Sirest01
24/4 Nicciz , Mammamiao, Pusstuss, happycookie
27/4 Dimman
30/4 anonym (Sara11), Janniiique
Pluslista:
26/3 Seseli -6
27/3 lonelygirl92 bim-5
2/4 tovikan bim-3
2/4 Ellie08 -4
5/4 Minmakaron -2,
5/4 z19 -4
5/4 tesselessan
Hej fina ni. Jag kommer räkna från att jag hade ägglossning nu i torsdags som va, Då jag fick så kraftigt streck på stickan, som va betydligt starkare än kontroll strecket. Så då borde ju jag få mens 14 dagar efter ungefär. så runt 18-19 april.
Men vi håller tummarna att jag o sambon träffat rätt,
Då jag verkligen haft oregelbunden mens o sådan innan, o haft problem för att få igång allt.
Men i torsdags kände jag verkligen av allt, molande mensvärk, o samt att min temp från naural cycles säger att den hittat min ägglossning, o ömma bröst har jag fortfarande. :/
Någon mer som skall ha mens då?
Fler som har en vecka kvar till bim och är sjukt trött???
BIM - 2 och fortfarande negativt så börjar tappa hoppet. Bara första försöket som sagt men man blir så uppslukad av det här.
Min mens är oregelbunden men jag hade ägglossning runt 27:e mars så mensen borde komma nu innan fredag typ.
Dessutom börjar jag få PMS besvär och mer mensvärk..
När har du bim? :)