• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • Linneaalice14
    Tjoppa12 skrev 2019-04-05 22:45:06 följande:

Är en vecka efter ÄL och det började med att för någon dag sedan gjorde mina bröstvårtor ont, det försvann lite efter ca 2 dagar till att idag få himla ont i hela brösten ?? Började med vänstra, lite under bröstet.. och hela dagen har nu båda gjort ont och ömmat som tusan. Nu på kvällen har det börjat "ila" i bröstvårtorna? Inte alls skönt.... Någon som känt lika ?

Hoppas det är ett symptom och inte pms... Brukar få ont i brösten 1-2 dagar innan mens, inte 9 dagar innan. Blir också yr så lätt när jag ställer mig upp men det vet jag inte alls hur jag ska tolka det. Bara snurrig kanske haha

Hej. Jag har också ont i mina brästvårtor,.Jätte ömma. sedan två dagar tillbaka, O jag tänkte att jag måste ju ändå haft ägglossning här i dagarna, känner inga molande värk längre, 
    Nicole
  • Ketchup88
    Anonym (Planerar) skrev 2019-04-06 17:32:59 följande:

Hoppar in här.

Vi planerar just nu 6e barnet. Yngsta föddes förra sommaren.

6e barnet?? Fasiken vad häftigt!! Vad är det för ålder på de andra om jag får fråga?
  • Anonym (Planerar)
    Ketchup88 skrev 2019-04-06 18:02:01 följande:

6e barnet?? Fasiken vad häftigt!! Vad är det för ålder på de andra om jag får fråga?

Dom är 13, 11, 9, 6, och sista under året. Jag själv fyllde 30 förra året och skulle inte ha fler. Men, både jag och mannen har haft bebisfeber deluxe som bara inte gav med sig, så vi bestämde att minsta skulle få ett syskon tätt.
  • Anonym (Siggen)

BIM - lista:

1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli 

3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove

4/4 Skrollan94 

5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan

6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984, Ellie08 

7/4 Minmakaron, Zyprexa 

8/4 CH90, Evi82, Ok1020, Rollan92

9/4 z19, youwontremember, Pumpan90 

10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91, annaboo, Anonym (Vill ha barn)

11/4 Tessi1, babycakes79

13/4 Mela88, Tirin 

14/4 Joni, llindizz, Gävlebo, Tjoppa12

15/4 Enmsik, CH90

17/4 Trettiotvå, mangon 

22/4 Leosmamma88, fannylinnea 

23/4 Sirest01 

24/4 Nicciz , Mammamiao, Pusstuss

27/4 Dimman

30/4 anonym (Sara11), Janniiique 

Pluslista:

26/3 Seseli -6

27/3 lonelygirl92 bim-5

2/4 tovikan bim-3

2/4 Ellie08 -4

5/4 Minmakaron -2, 

5/4 z19 -4

5/4 tesselessan

• Babycakes79

Testade idag, bim -4 men negativt. Har varit rätt säker på att jag kan vara gravid men börjar vackla lite. Molvärken har lagt sig lite men brösten fortsätter ömma är svullna.

Så jobbigt att vänta..

• Linneaalice14

God morgon på er. 
    Jag har ju lagt in massa ägglossningstester till er, för att hjälpa mig att bedöma, Men vilket tycker ni jag skall lita på, vilket va starkast?
    Dem runt den 27/3? Då jag o gubben hade sex söndagen, tisdagen onsdagen torsdagen, o sen söndagen.
    Eller dem som jag tog i början av veckan här, 
    Då jag o gubben hade sex, tisdags onsdags torsdags fredags o igår lördags. 

Nicole
  • Linneaalice14
    Babycakes79 skrev 2019-04-07 07:26:39 följande:

Testade idag, bim -4 men negativt. Har varit rätt säker på att jag kan vara gravid men börjar vackla lite. Molvärken har lagt sig lite men brösten fortsätter ömma är svullna.

Så jobbigt att vänta..

Jag hade molande mensvärk i torsdags bara, o ömma bröst, men inget mlande kvar bara öma bröst
    Nicole
  • Anonym (.)
    Linneaalice14 skrev 2019-04-07 09:06:02 följande:

God morgon på er. 

Jag har ju lagt in massa ägglossningstester till er, för att hjälpa mig att bedöma, Men vilket tycker ni jag skall lita på, vilket va starkast?

Dem runt den 27/3? Då jag o gubben hade sex söndagen, tisdagen onsdagen torsdagen, o sen söndagen.

Eller dem som jag tog i början av veckan här, 

Då jag o gubben hade sex, tisdags onsdags torsdags fredags o igår lördags. 

Alltså, efter att ägglossning skett blir ju testen svagare direkt. Så din ägglossning borde ju omöjligt kunnat ske innan de senaste starka testen. Hade du haft ägglossning runt 27/3 borde du alltså inte kunnat få starka test i början av veckan. Så det är dem du ska gå efter. Har du kollat så att testen är svaga nu?
  • Linneaalice14
    Anonym (.) skrev 2019-04-07 09:24:49 följande:
    Alltså, efter att ägglossning skett blir ju testen svagare direkt. Så din ägglossning borde ju omöjligt kunnat ske innan de senaste starka testen. Hade du haft ägglossning runt 27/3 borde du alltså inte kunnat få starka test i början av veckan. Så det är dem du ska gå efter. Har du kollat så att testen är svaga nu?
    Ja dem är svagare nu, 
    Iaf igår, 
    :)
    Skall testa med mitt sista nu idag. 
    Nicole
  • Lyra78

Jag har fått lite annorlunda symptom, min handkräm luktar Karl Johan svamp sen i förrgår (trots ny förpackning)Skrattande!! Och i går när jag åt pizza så tyckte jag att den också smakade svamp trots att jag inte hade någon på Drömmer. Lite spännande med denna svampinbillning Tungan uteSkrattande
    BIM-3 och hur kan dagarna bara gå så långsamt!

Svar på tråden BIM April