BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Är en vecka efter ÄL och det började med att för någon dag sedan gjorde mina bröstvårtor ont, det försvann lite efter ca 2 dagar till att idag få himla ont i hela brösten ?? Började med vänstra, lite under bröstet.. och hela dagen har nu båda gjort ont och ömmat som tusan. Nu på kvällen har det börjat "ila" i bröstvårtorna? Inte alls skönt.... Någon som känt lika ?
Hoppas det är ett symptom och inte pms... Brukar få ont i brösten 1-2 dagar innan mens, inte 9 dagar innan. Blir också yr så lätt när jag ställer mig upp men det vet jag inte alls hur jag ska tolka det. Bara snurrig kanske haha
Hoppar in här.
Vi planerar just nu 6e barnet. Yngsta föddes förra sommaren.
6e barnet?? Fasiken vad häftigt!! Vad är det för ålder på de andra om jag får fråga?
BIM - lista:
1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli
3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove
4/4 Skrollan94
5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan
6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984, Ellie08
7/4 Minmakaron, Zyprexa
8/4 CH90, Evi82, Ok1020, Rollan92
9/4 z19, youwontremember, Pumpan90
10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91, annaboo, Anonym (Vill ha barn)
11/4 Tessi1, babycakes79
13/4 Mela88, Tirin
14/4 Joni, llindizz, Gävlebo, Tjoppa12
15/4 Enmsik, CH90
17/4 Trettiotvå, mangon
22/4 Leosmamma88, fannylinnea
23/4 Sirest01
24/4 Nicciz , Mammamiao, Pusstuss
27/4 Dimman
30/4 anonym (Sara11), Janniiique
Pluslista:
26/3 Seseli -6
27/3 lonelygirl92 bim-5
2/4 tovikan bim-3
2/4 Ellie08 -4
5/4 Minmakaron -2,
5/4 z19 -4
5/4 tesselessan
Testade idag, bim -4 men negativt. Har varit rätt säker på att jag kan vara gravid men börjar vackla lite. Molvärken har lagt sig lite men brösten fortsätter ömma är svullna.
Så jobbigt att vänta..
God morgon på er.
Jag har ju lagt in massa ägglossningstester till er, för att hjälpa mig att bedöma, Men vilket tycker ni jag skall lita på, vilket va starkast?
Dem runt den 27/3? Då jag o gubben hade sex söndagen, tisdagen onsdagen torsdagen, o sen söndagen.
Eller dem som jag tog i början av veckan här,
Då jag o gubben hade sex, tisdags onsdags torsdags fredags o igår lördags.
Testade idag, bim -4 men negativt. Har varit rätt säker på att jag kan vara gravid men börjar vackla lite. Molvärken har lagt sig lite men brösten fortsätter ömma är svullna.
Så jobbigt att vänta..
God morgon på er.
Jag har ju lagt in massa ägglossningstester till er, för att hjälpa mig att bedöma, Men vilket tycker ni jag skall lita på, vilket va starkast?
Dem runt den 27/3? Då jag o gubben hade sex söndagen, tisdagen onsdagen torsdagen, o sen söndagen.
Eller dem som jag tog i början av veckan här,
Då jag o gubben hade sex, tisdags onsdags torsdags fredags o igår lördags.
Jag har fått lite annorlunda symptom, min handkräm luktar Karl Johan svamp sen i förrgår (trots ny förpackning)!! Och i går när jag åt pizza så tyckte jag att den också smakade svamp trots att jag inte hade någon på
. Lite spännande med denna svampinbillning
.
BIM-3 och hur kan dagarna bara gå så långsamt!