Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

BIM April

Linneaalice14 skrev 2019-04-04 14:41:51 följande:

Vi gör såhär, Två helt nya färska bilder tagna nu, ägglossningtesterna från förra veckan, 

O så från 2/4 o så idag, 

Vad o vilket skall jag lita på? Varför känner jag molande mens värk idag? 

Det verkar som att du inte haft ägglossning än.. testet kan visa positivt men sen lyckas kroppen ändå inte släppa ett ägg. Har du kollat upp dina hormonnivåer?
  • Anonym (.)
    Linneaalice14 skrev 2019-04-04 19:29:19 följande:

Det 

r detta egentligen som e så kontsigt, jag skall ha mens 7-10 april:/ fick min mens 8 mars, men hjälp av piller som skulle sätta igång mens då efter 5 dagar med avlsutaf kur o de gjorde kroppen, o då sa gyn läkaren till mig att börja testa med ägglossningstester 14-16 dagar efter 8 mars, o de har jag ju gjort nu, 

O dem som jag tagit runt 18-22 mars va jätte svaga, o sen gjorde jag ganska intensiva tester förra veckan då, O så nu idag känner jag molande mensvärk, o dessa e ju starkare än dem från förra veckan eller? Hehe. Jag tänker att jag o gubben får göra de ikväll imorgon o lördag i såfall. Ja jag hoppas kroppen e med mig. Hade du tolkat detta idag som positiva?

Jag tycker det känns lite skumt att du haft så starka test så många dagar! För mig blir det bara så starkt en dag! Så därför tänker jag att kroppen "misslyckades" första gången med att släppa ägget. Som du säger är det bäst att köra på nu iallafall ;)
  • Anonym (.)
    Linneaalice14 skrev 2019-04-07 09:06:02 följande:

God morgon på er. 

Jag har ju lagt in massa ägglossningstester till er, för att hjälpa mig att bedöma, Men vilket tycker ni jag skall lita på, vilket va starkast?

Dem runt den 27/3? Då jag o gubben hade sex söndagen, tisdagen onsdagen torsdagen, o sen söndagen.

Eller dem som jag tog i början av veckan här, 

Då jag o gubben hade sex, tisdags onsdags torsdags fredags o igår lördags. 

Alltså, efter att ägglossning skett blir ju testen svagare direkt. Så din ägglossning borde ju omöjligt kunnat ske innan de senaste starka testen. Hade du haft ägglossning runt 27/3 borde du alltså inte kunnat få starka test i början av veckan. Så det är dem du ska gå efter. Har du kollat så att testen är svaga nu?
Svar på tråden BIM April