• Ketchup88

BIM April

Hej!

Tänkte att jag skulle hoppa in här Glad Jag och sambon har precis börjat lite smått att försöka få till barn nummer 2. Enligt min app så borde jag ha ägglossning på söndag men jag litar inte helt 100 på den då den aldrig träffar rätt på när mensen beräknas komma haha men tänker att  vi kör på som vanligt och hoppas på det bästa. Dock blir jag lite smått besatt och tror att allt är gravidsymptom typ haha. Måste lära mig lugna ner mig Cool

• Ketchup88

ÄL enligt appen imorgon men dottern är magsjuk och verken jag eller sambon känner oss super pigga haha. Så det blir nog inget för oss denna månaden. Men vi kan ju hålla tummarna för envisa simmare som vägrar dö sen förra gången haha

• Ketchup88
    Anonym (Planerar) skrev 2019-04-06 17:32:59 följande:

Hoppar in här.

Vi planerar just nu 6e barnet. Yngsta föddes förra sommaren.

6e barnet?? Fasiken vad häftigt!! Vad är det för ålder på de andra om jag får fråga?
  • Ketchup88

Jag tror jag borde få min mens vilken dag som helst nu. Räknar runt fredag. Testade idag när jag kom hem från jobbet för att jag va alldeles för nyfiken men det testet va väldigt negativt. Känns inte så hoppfullt för denna månaden. Men men än finns det kanske lite hopp. Man blir ju dock lite besviken när man läser inlägg om där folk har plussat flera dagar innan bim.

Svar på tråden BIM April