• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • Ok1020

Jävla skit, mensen kom inatt. Så det blir 9e försöket tror jag nu. Börjar tappa räkningen. Mår så dåligt..

• Ok1020

Har skapat en ny tråd som heter BIM maj, så ni som får mens kan komma dit

• Tjoppa12
    Anonym (Hej) skrev 2019-04-07 23:59:08 följande:

Hej,

Idag hade jag ägglossning, strecket var betydligt starkare än kontrollstrecket. Men vi kunde inte ha sex. Senast gången hade vi det i fredags. Tror ni det är kört för oss denna månaden? Imorgon måndag kommer vi nog inte orka vi slutar båda sent. Tacksam för svar.

Strecket blir starkt innan ägglossningen, så ägget bör släppa inom närmsta dygnet ca.. (om det släpper ). Jag hade ägglossning dagen efter mitt positiva äl-test.

Så har man sex när strecket blivit starkast så har jag lärt mig att man maximerar chanserna att bli gravid, men eftersom spermier kan leva i dig i några dygn så finns det ju fortfarande en chans :) håller tummarna !
  • Babycakes79

BIm-3 idag och fortfarande negativt. Jag hoppas verkligen att mensen uteblir men just nu känns det som om den kommer komma.
    Molvärken är inte lika stark, vilket gör mig osäker. Däremot är brösten superömma, svullna och har väldigt starka ådror. Så var det med de andra graviditeterna också så jag får hålla tummarna.
    Det här är bara första försöket men man blir så centrerad kring det här när man väl bestämt sig, önskar att man bara kunde vara lite mer laid back och lulla på som vanligt.
    Har åldern emot mig så lite stressande men har alltid haft lätt för att bli gravid, så jag hoppas ändå att det går.
    Annars är det väl bara att hoppa på BIM Maj tråden och fortsätta försöka.
    Hoppas på en massa plus i alla fall!!

• fannylinnea
    Ok1020 skrev 2019-04-08 06:08:49 följande:

Jävla skit, mensen kom inatt. Så det blir 9e försöket tror jag nu. Börjar tappa räkningen. Mår så dåligt..

Jag beklagar :'( Kram!

• Mammamiao

Hej alla,

Vill någon hjälpa mig att tyda? Jag borde få ägglossning idag?! Men verkar inte som att jag kommer få det?! Testen är ju inte positiva eller?
  • Linneaalice14

Eftrsom jag tempat också natural cycles. Så befätade den att jag hade ägglossning nu mellan cykel dag 29 o 31. o de var i torsdags, så tempen håller sig upp. nu. Hoppas de tagit sig i såfall. när är tidigast man kan göra grav test?

Nicole
  • Natalila

Hej det var jättelängesen jag var här inne!

Tänkte att de kunde vara kul att höra hur ni tänker.

Skulle ha mens i lördags, brukar ha väldigt regelbunden men den har inte dykt upp än.

Inte ens ett tecken på de, brukar ju kunna komma lite blod innan den kommer igång ordentligt. Gjorde ett test igår morse men de visade negativt. Få se hur länge jag får vänta annars måste jag köpa hem ett nytt test tror jag!

• LBP91

Mår illa, kräktes imorse och hade huvudvärk, tempen har stigit ytterligare istället gör att sjunka som den brukar göra två dagar innan mens. Vill så gärna testa men vill samtidigt vänta för jag vet inte om jag klarar ett negativt test. Gjorde ett ÄL-test nyss bara för kul skull, det blev positivt. Vet att det behöver inte betyda något. Det är nästan så jag hoppas på att jag mår illa imorgon också, haha.

• Mammamiao

Någon?

Mammamiao skrev 2019-04-08 11:39:11 följande:

Hej alla,

Vill någon hjälpa mig att tyda? Jag borde få ägglossning idag?! Men verkar inte som att jag kommer få det?! Testen är ju inte positiva eller?

Svar på tråden BIM April