• Anonym (Bull)

Frun/flickvän knullar annan

Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?

Får han spruta henne i fittan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan
  • wolf666

Undrar just hur vanligt detta är? Låter inte som nåt folk gör till vardags....

• share
    wolf666 skrev 2019-06-28 10:11:26 följande:

Undrar just hur vanligt detta är? Låter inte som nåt folk gör till vardags....

Har hållt på några år. Blir mer och mer intresserad av detaljerna hon berättar. Blir, konstigt nog, inte svartsjuk.
    Han får gärna ha större kuk än mig, hon får både suga och ta kuk analt. Men när han sprutar vill jag att han gör det i hennes fitta. Och när jag sedan knullar henne så måste hon vara otvättad.... 
  • Anonym (Whaaat)
    share skrev 2019-06-28 11:23:47 följande:

Har hållt på några år. Blir mer och mer intresserad av detaljerna hon berättar. Blir, konstigt nog, inte svartsjuk.

Han får gärna ha större kuk än mig, hon får både suga och ta kuk analt. Men när han sprutar vill jag att han gör det i hennes fitta. Och när jag sedan knullar henne så måste hon vara otvättad.... 

Låter helt sjukt, men visst vi alla är olika
  • 66Joy

Upptäckte hur hett det är för många år sen. Bara att uppmuntra och möjliggöra.

• Anonym (Missade svenskalektionerna?)
    Anonym (exakt) skrev 2019-02-20 07:37:09 följande:

Jag håller med. Fast kondom är ändå att föredra om hon skulle vara otrogen, och man inte får reda på det. Att hon vänstrar är ju illa nog, men att ge mig könssjukdomar eller blir gravid med en annan man som hon sedan lurar mig att vara pappa till är ju ännu värre. Så kondom. Om jag måste välja.

Ibland när det blir fel blir det så rätt. Underbart syftningsfel i detta inlägg!
  • Kverulant67

Vad är ni för sjuka män som vill att er partner har sex med andra???

• Anonym (mybaby)

Hon får göra som hon vill, inte min ensak.
    När hon legat med andra så är vi inte ihop längre.

• Anonym (Bull)
    Kverulant67 skrev 2019-07-01 11:46:52 följande:

Jag har fått det förklarat att männen vars fruar och flickvänner jag knullar går igång på att hon har sex med mig. Det blir en form av win-win där alla får njutning. Jag knullar utan förpliktelser, hon får ligga och maken är nöjd. Jag tänker inte att hon har sex utom äktenskapet eller utanför förhållandet utan det är något mellan dem. Vissa gillar och går igång på det och jag kan förstå det då även jag skiljer på sex och kärlek.
  • share
    Kverulant67 skrev 2019-07-01 11:46:52 följande:

Kåta män... Hör av mig här på forumet när hon blir knullad nästa gång. Av någon annan än mig alltså.
Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan