• Anonym (Bull)

Frun/flickvän knullar annan

Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?

Får han spruta henne i fittan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan
  • Anonym (.)
    share skrev 2019-07-21 12:02:19 följande:

Ordet är att vara bi så är det väl så. Har ingenting emot att vara avvikande.

Du är bisexuell om du själv vill ha sex med mannen. Man kan mycket väl ha en extraman i sängen utan att vara bisexuell.
  • share
    Anonym (.) skrev 2019-07-21 13:16:19 följande:
    Du är bisexuell om du själv vill ha sex med mannen. Man kan mycket väl ha en extraman i sängen utan att vara bisexuell.
    Vill inte ha sex med mannen, vill att han knullar min fru.....
  • share
    Grossglanz skrev 2019-07-22 17:50:43 följande:
    E hon snygg då?
    Väldigt, sån som drar herrarnas blickar till sig.
  • Anonym (Mmmm)
    Anonym (s) skrev 2019-07-21 01:14:48 följande:

Ni måste vara bi om ni går igång på att andra män ligger med era fruar. Själv skulle jag inte gilla det. Dels går jag inte igång på andra män är totalt straight. Men sen vill jag ha tjejen för mig och att det ska betyda något. Vill inte ens tänka på om hon haft andra innan utan låtsas hellre som att jag är den ende.

Funkar inte så, jag går igång på att vara flera män som hjälps åt att ge en kvinna njutning, och att se en kvinna som njuter av flera män samtidigt.

Men tänder inte på männen i sig, och har inte sex med dem heller.
  • Anonym (s)
    Anonym (Mmmm) skrev 2019-07-23 00:23:54 följande:
    Funkar inte så, jag går igång på att vara flera män som hjälps åt att ge en kvinna njutning, och att se en kvinna som njuter av flera män samtidigt.

Men tänder inte på männen i sig, och har inte sex med dem heller.
    Känns ändå lite bi. För jag skulle inte ens vilja vara i samma rum med andra män som har sex. Fattar inte grejen
  • Anonym (lugnibussen)
    Anonym (s) skrev 2019-07-23 01:49:56 följande:
    Känns ändå lite bi. För jag skulle inte ens vilja vara i samma rum med andra män som har sex. Fattar inte grejen
    håller med , lighT eller smyghomo
  • Anonym (Mmmm)

Man är väl olika helt enkelt. Är man trygg i sin sexualitet brukar man inte heller vara så rädd för vad andra ska uppfatta, eller att det finns andra män i rummet.

Är man lite mer osäker så vågar man kanske inte utsätta sig för risken att man kanske tänder till på de andra killarna.

Och jag utgår ifrån att ni som viftar med homoflaggan enbart tittar på porr där endast kvinnor medverkar. För annars är det väl männen ni tänder på i smyg...
  • Anonym (eller annat..)
    Cuckolds tycker jag det låter som. Sådana som tänder på att bli förnedrade & förminskade. När man läser här verkar det finnas massor av män som tänder på att deras kvinna har sex med andra, och som inte bryr sig minsta om otrohet ex just för att de är cuckolds.
  • Anonym (s)
    Anonym (Mmmm) skrev 2019-07-31 23:16:35 följande:
    Man är väl olika helt enkelt. Är man trygg i sin sexualitet brukar man inte heller vara så rädd för vad andra ska uppfatta, eller att det finns andra män i rummet.

Är man lite mer osäker så vågar man kanske inte utsätta sig för risken att man kanske tänder till på de andra killarna.

Och jag utgår ifrån att ni som viftar med homoflaggan enbart tittar på porr där endast kvinnor medverkar. För annars är det väl männen ni tänder på i smyg...
    Ha ha där kom den gamla klyschan. Men den stämmer inte. Man kan tycka att män är avtändande och vara heteroman. Det är en idiotisk tanke att alla som inte tycke om sex med män skulle vara smygbögar. Det är en motsägelse. Och ja jag tittar inte på porr eftersom det är tråkigt att se på män som har sex. Är mer fokus på männen än kvinnorna.Sen är jag inte så säker på din läggning med tanke på vad du går igång på känns inte som att du är säker.
  • Anonym (Mmmm)
    Anonym (s) skrev 2019-07-31 23:35:29 följande:

Ha ha där kom den gamla klyschan. Men den stämmer inte. Man kan tycka att män är avtändande och vara heteroman. Det är en idiotisk tanke att alla som inte tycke om sex med män skulle vara smygbögar. Det är en motsägelse. Och ja jag tittar inte på porr eftersom det är tråkigt att se på män som har sex. Är mer fokus på männen än kvinnorna.Sen är jag inte så säker på din läggning med tanke på vad du går igång på känns inte som att du är säker.

Eftersom jag efter många års praktiserande av gruppsex fortfarande inte tänder på män så är jag rätt säker faktiskt. Det är ett anonymt forum, finns liksom ingen anledning att skriva nått som inte stämmer.

Jag skrev inte heller att man är smygbög om man inte tänder på män (då är jag också smygbög med det resonemanget)

Däremot brukar folk som har ett behov att uttrycka sig som dig ha lite osäkerheter själva, därav behovet att trycka ner andra.

Man måste liksom visa att man verkligen inte är det minsta homo genom att tala påtala att andra nog är det.

De som är lite mer trygga i sig själva har inte det behovet. De bryr sig helt enkelt inte.

Men kan ju också vara så att du bara är dryg för att, eller så är du lite avis att du inte fått möjligheten själv. Vad vet jag...

Sen var det en intressant åsikt om porr, då det är en väldigt vanlig synpunkt ifrån kvinnor att det just är kvinnorna i scenerna det är fokus på. Vilket stämmer, killarna filmas ju knappt alls, så frågan är vad det är för porr du tittat på....
Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan