Frun/flickvän knullar annan
Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?
Får han spruta henne i fittan?
Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?
Får han spruta henne i fittan?
Ordet är att vara bi så är det väl så. Har ingenting emot att vara avvikande.
Ni måste vara bi om ni går igång på att andra män ligger med era fruar. Själv skulle jag inte gilla det. Dels går jag inte igång på andra män är totalt straight. Men sen vill jag ha tjejen för mig och att det ska betyda något. Vill inte ens tänka på om hon haft andra innan utan låtsas hellre som att jag är den ende.
Känns ändå lite bi. För jag skulle inte ens vilja vara i samma rum med andra män som har sex. Fattar inte grejen
Ha ha där kom den gamla klyschan. Men den stämmer inte. Man kan tycka att män är avtändande och vara heteroman. Det är en idiotisk tanke att alla som inte tycke om sex med män skulle vara smygbögar. Det är en motsägelse. Och ja jag tittar inte på porr eftersom det är tråkigt att se på män som har sex. Är mer fokus på männen än kvinnorna.Sen är jag inte så säker på din läggning med tanke på vad du går igång på känns inte som att du är säker.