• Anonym (Bull)

Frun/flickvän knullar annan

Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?

Får han spruta henne i fittan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan
  • Anonym (Laila)
    Anonym (söker ett par) skrev 2019-08-03 01:26:22 följande:

vi är ett par som vill prova att ha sex med andra par

. Spännande vi har samma mål. Vilken del av landet bor ni och vad söker ni för par
  • Anonym (söker ett par)

vi bor i stockholm och söker par eller en

• Anonym (Räcker upp handen)
    Anonym (söker ett par) skrev 2019-09-08 18:35:33 följande:

vi bor i stockholm och söker par eller en

Eller en?
  • Anonym (Cuckolds är inte perversa)

Cucks som "gillar" att frun har sex med andra har lärt sig att gilla det. Det är en form av Stockholmssyndrom, där man börjar erotisera det man är rädd för och tycker är obehagligt.

En slags mental överlevnadsstrategi. Att vara svartsjuk och må dåligt över en sådan sak är något som är väldigt svårt att hantera, ett sätt hjärnan har för att skydda sig från vidare obehag är att börja erotisera det man anser är obehagligt.

Ni kan jämföra det med våldtäkt. Det är något många tycker är obehagligt och svårt att hantera, då svarar en del med att erotisera det och fantisera om det för att hantera det.

Så vi kan väl släppa bilden av någon slags lycklig cuck som med ett glatt leende drar i snoppen åt åsynen av frun som har sex med andra män, pervers och lycklig utan svartsjuka, och se det för vad det egentligen är: En förtryckt man, ett offer, som intalat sig att han gillar något han egentligen äcklas av och är rädd för.  

• share
    Anonym (Cuckolds är inte perversa) skrev 2019-09-08 19:03:42 följande:

Cucks som "gillar" att frun har sex med andra har lärt sig att gilla det. Det är en form av Stockholmssyndrom, där man börjar erotisera det man är rädd för och tycker är obehagligt.

En slags mental överlevnadsstrategi. Att vara svartsjuk och må dåligt över en sådan sak är något som är väldigt svårt att hantera, ett sätt hjärnan har för att skydda sig från vidare obehag är att börja erotisera det man anser är obehagligt.

Ni kan jämföra det med våldtäkt. Det är något många tycker är obehagligt och svårt att hantera, då svarar en del med att erotisera det och fantisera om det för att hantera det.

Så vi kan väl släppa bilden av någon slags lycklig cuck som med ett glatt leende drar i snoppen åt åsynen av frun som har sex med andra män, pervers och lycklig utan svartsjuka, och se det för vad det egentligen är: En förtryckt man, ett offer, som intalat sig att han gillar något han egentligen äcklas av och är rädd för.  

Tycker att det här lät lite väl bittert och skinntorrt, jag gillar mest att ha kul.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Hur funkar det?) skrev 2019-08-02 01:18:03 följande:

Och vag gör ni om hon blir gravid? Får en könssjukdom? Livmoderhalscancer eller råkar bli kär i den andre?

Även om jag själv tycker att det är sexigt med frun/flickvännen som har fria tyglar att uppleva sex med andra så kan jag väl känna att vissa tar det lite långt ibland. Gärna 90 olika partners som alla sprutar hejvilt i henne. Nja. Funkar inte riktigt så. Vi har haft en som vi haft med. Bra koll på det här med sjukdomar och grejer. Samma sak gäller förstås med graviditet. Knappast så man vill att någon annan ska råka bli pappa helt plötsligt.

Men det här med livmoderhalscancer. Man har spårat det till hpv-virus. Men då ska man gärna ha haft det länge i kombination med p-piller t ex. Då löper man vilken singeltjej som helst med ett aktivt sexliv minst lika stor risk som om man lever i en öppen relation?
  • Anonym (Bill)
    Anonym (Cuckolds är inte perversa) skrev 2019-09-08 19:03:42 följande:

Det där är nog inte många som skulle hålla med om. Speciellt inte dom som utövar det. Men tänder man inte på det själv är det lätt att dra felaktiga slutsatser. 
  • MariaPaul2

Halloj, det är det bästa jag vet när frun har sex med andra män. Jag ser nästan alltid på och går igång på att se min snygga sexiga fru njuta. Det är helt fantastiskt tycker jag. Vi är ett stabilt gift par med mycket kärlek mellan oss. Att frun har sex med andra män är bara för läckert tycker jag. Jag avslutar alltid med att ha sex med frun. Att ha en fru som praktiserar porrstjärna ibland är bara en grym teaser i vårt förhållande. Jag tycker även vårt egna sex har blivit mycket bättre// Paul

Andra män har sex med min fru
  • Anonym (Vicky)

Min sambo säger ibland att jag får ha sex med andra män och då med kondom. Att jag säger att han däremot inte få ha en annan kvinna är en annan sak. 
    Nej jag har inte haft med en annan man.

• Nipus81
    Anonym (Vicky) skrev 2019-09-23 21:50:54 följande:

Min sambo säger ibland att jag får ha sex med andra män och då med kondom. Att jag säger att han däremot inte få ha en annan kvinna är en annan sak. 

Nej jag har inte haft med en annan man.

Har sagt till min tjej att hon bör testa en annan kuk med men mest på skoj. Men jag kommer fortsätta säga detta tills hon frågar om jag är allvarlig, och då kommer jag säga att jag varit det hela tiden.

Varför har inte du testat någon gång? Har du haft läge att göra det men tackat nej?
Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan