Frun/flickvän knullar annan
Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?
Får han spruta henne i fittan?
Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?
Får han spruta henne i fittan?
Vore underbart om hon ville komma hem och vara kladdigt spermafylld. Så upphetsande att se det droppa lite ur henne.
Var inget dömande när jag skrev och undrade om man inte måste vara lite bi. Det var en undran eftersom jag själv har svårt att förstå att man som straight överhuvudtaget vill vara i samma rum som andra män som har sex. Jag har aldrig fattat det för det känns som så otrevligt ur min synvinkel. Har du gruppsex då deltar du ju på ett sätt i dom andra männens sex. Men som sagt var det är mest att jag inte fattar hur man inte kan vara bi om man gör sånt. Det är lite som dom män som sätter på andra män på kåken dom brukar ju själv säga att dom inte är bi och även sexologer brukar säga det men det tycker jag verkar helt fel. Jag skulle kunna sitta på kåken hela livet skulle ändå inte göra det. Sen när det gäller porr så tittar jag som sagt var inte på porr. Men du verkar inte lyssnat på debatten för som jag tycker det verkar så klagar kvinnor på att porren är fixerad på männens sexualitet. Har som sagt var inte varit speciellt intresserad av porr eftersom jag inte tycker att det är intressant. Dock har jag tex gjort lumpen och då och då har man tittat på tv utbudets porr som fanns förr för att se om det var bättre. Men det var mest avsugningar och en massa zoom på när dom pumpade röv. Jag går igång mer på kvinnokroppar. Vill inte se en massa kukar. Är min preferens. Har du en annan dömer jag inte. Samma att du ser på när din fru blir påsatt eller att du tycker om att ha en massa män med i sängen. Jag har bara svårt att förstå det och att man inte är bi om man gillar det. För själv vill jag inte ha några andra mäns kön i närheten om jag ska ha sex.
Och vag gör ni om hon blir gravid? Får en könssjukdom? Livmoderhalscancer eller råkar bli kär i den andre?
Cuckolds tycker jag det låter som. Sådana som tänder på att bli förnedrade & förminskade. När man läser här verkar det finnas massor av män som tänder på att deras kvinna har sex med andra, och som inte bryr sig minsta om otrohet ex just för att de är cuckolds.
det kan bli mycket och vi få se vad händer
vi är ett par som vill prova att ha sex med andra par
det är klar måste ha kondom ,men få spruta på bröst