• Anonym (Bull)

Frun/flickvän knullar annan

Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?

Får han spruta henne i fittan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan
  • Anonym (Lycklig man)
    Anonym (ff) skrev 2023-07-19 12:14:32 följande:
    Älskar att knulla henne när hon är fylld....
    Ja det är fantastiskt! Efter att ha slickat henne först
  • Anonym (ff)
    Anonym (Lycklig man) skrev 2023-07-19 12:26:27 följande:
    Ja det är fantastiskt! Efter att ha slickat henne först
    Jag vågar inte slicka... Känner med handen och tittar länge innan
    jag knullar henne.... 
  • Anonym (Polygamt)

Jag dejtade en tjej från Tinder förut och hon var väldigt tydlig med hur hon ville ha det och även helt öppen med omfattningen av hennes sexliv.
    Eftersom hon var så tydlig med sina krav så fick jag alltid chansen att tacka nej, om jag kände att jag inte ville.
    Redan första dejten berättade hon att hon hade flera älskare och att hon aldrig var tänkt att nöja sig med bara en.
    Om jag hade flera sexpartners var jag tvungen att fråga henne om lov inför varje träff medans hon inte behövde fråga någon annan om lov.
    Andra träffen förklarade hon att hon gillade att bli slickad efter att någon sprutat i henne, så hon tyckte att det vore bra om jag gillade sperma, för det var primärt det hon ville ha mig till.

Jag gillade inte alla hennes idéer men jag uppskattade hennes raka approach. Tydliga direktiv och aldrig något outtalat som låg i luften och störde.

Hon fick mig till en helt annan nivå när det gällde att ge oralsex och det är något som tänder mig oerhört även flera år efter att jag slutat träffa henne.

• jesperW

Inte introducerat mr strange ännu, men bucket list. Ser gärna att han använder kondom i henne, men avslutat gärna över hennes stora bröst.

• Anonym (z2)
    jesperW skrev 2023-07-20 00:26:23 följande:

Inte introducerat mr strange ännu, men bucket list. Ser gärna att han använder kondom i henne, men avslutat gärna över hennes stora bröst.

Underbart, tagit upp det med din tjej än =)?
  • jesperW
    Anonym (z2) skrev 2023-07-20 00:52:13 följande:
    Underbart, tagit upp det med din tjej än =)?

Nej, inte blivit av än. Haft lite stiltje i sexlivet något år, fått två snabba barn. Så varit ganska lugnt på den fronten.
    Men nu måste den gamla hästen piskas igång igen.

Några tips hur man går framåt här med sin partner?

• Ztiff2
    jesperW skrev 2023-07-20 07:44:58 följande:

Nej, inte blivit av än. Haft lite stiltje i sexlivet något år, fått två snabba barn. Så varit ganska lugnt på den fronten.

Jag hjälper dig min vän :) 
  • Gbgkillen73a
    jesperW skrev 2023-07-20 07:44:58 följande:

Under ett samtal om vad vi tänder på sexuellt så frågade jag min sambo om hon kunde tänka sig att träffa andra. Det kunde hon tyvärr inte. Men vi hade ett mycket öppet och bra samtal i ämnet. Så jag rekommenderar att ta upp det när ni pratar om sex och ger henne tid att fundera och resonera. 

Jag har varit den extra mannen och träffat några olika "helt vanliga och ordentliga" svenssonpar. Det har varit fantastiska upplever. Ett av paren valde att jag bara fick slicka frun. Med ett öppet och förstående förhållningssätt före, under och efter träffar så har jag och paren jag träffat haft helt fantastiska upplever. 
  • jesperW
    Gbgkillen73a skrev 2023-07-20 10:10:48 följande:
    Under ett samtal om vad vi tänder på sexuellt så frågade jag min sambo om hon kunde tänka sig att träffa andra. Det kunde hon tyvärr inte. Men vi hade ett mycket öppet och bra samtal i ämnet. Så jag rekommenderar att ta upp det när ni pratar om sex och ger henne tid att fundera och resonera. 

Jag har varit den extra mannen och träffat några olika "helt vanliga och ordentliga" svenssonpar. Det har varit fantastiska upplever. Ett av paren valde att jag bara fick slicka frun. Med ett öppet och förstående förhållningssätt före, under och efter träffar så har jag och paren jag träffat haft helt fantastiska upplever. 
    Är sen vägen jag tänkte vandra. Bara orolig att hon ska tolka det fel att hon skulle tror att jaguars gör det för att själva få träffa andra. Skulle såklart kunna tänka mig att träffa någon annan men absolut inte primära syftet. Vill bara att min fru ska få njuta.

Vill gärna börja light. Att extra mannen får slicka eller att frun suger av honom. Jag tänker artiga själv ska vara på plats. Sedan kan det bli mer om allt känns bra och rätt efteråt.
  • Anonym (Bull)
    share skrev 2023-10-15 10:01:20 följande:

Vad hände med den här härliga tråden...?

Exakt! 🙃
  • Anonym (Aktiv cuckold)

Det bestämmer min Hotwife. Oftast vill hon ha oskyddat sex och låter hennes Bull komma i henne men hon håller sig till ett väldigt fåtal hon litar på. Skulle hon få lust att ha sex med någon annan är hon noga med kondom.

Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan