Frun/flickvän knullar annan
Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?
Får han spruta henne i fittan?
Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?
Får han spruta henne i fittan?
Jag dejtade en tjej från Tinder förut och hon var väldigt tydlig med hur hon ville ha det och även helt öppen med omfattningen av hennes sexliv.
Eftersom hon var så tydlig med sina krav så fick jag alltid chansen att tacka nej, om jag kände att jag inte ville.
Redan första dejten berättade hon att hon hade flera älskare och att hon aldrig var tänkt att nöja sig med bara en.
Om jag hade flera sexpartners var jag tvungen att fråga henne om lov inför varje träff medans hon inte behövde fråga någon annan om lov.
Andra träffen förklarade hon att hon gillade att bli slickad efter att någon sprutat i henne, så hon tyckte att det vore bra om jag gillade sperma, för det var primärt det hon ville ha mig till.
Jag gillade inte alla hennes idéer men jag uppskattade hennes raka approach. Tydliga direktiv och aldrig något outtalat som låg i luften och störde.
Hon fick mig till en helt annan nivå när det gällde att ge oralsex och det är något som tänder mig oerhört även flera år efter att jag slutat träffa henne.
Inte introducerat mr strange ännu, men bucket list. Ser gärna att han använder kondom i henne, men avslutat gärna över hennes stora bröst.
Inte introducerat mr strange ännu, men bucket list. Ser gärna att han använder kondom i henne, men avslutat gärna över hennes stora bröst.
utan kondom så jag kan slicka henne ren efter
Nej, inte blivit av än. Haft lite stiltje i sexlivet något år, fått två snabba barn. Så varit ganska lugnt på den fronten.
Men nu måste den gamla hästen piskas igång igen.
Några tips hur man går framåt här med sin partner?
Nej, inte blivit av än. Haft lite stiltje i sexlivet något år, fått två snabba barn. Så varit ganska lugnt på den fronten.
Vad hände med den här härliga tråden...?
Vad hände med den här härliga tråden...?
Det bestämmer min Hotwife. Oftast vill hon ha oskyddat sex och låter hennes Bull komma i henne men hon håller sig till ett väldigt fåtal hon litar på. Skulle hon få lust att ha sex med någon annan är hon noga med kondom.