• Anonym (Bull)

Frun/flickvän knullar annan

Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?

Får han spruta henne i fittan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan
  • Anonym (Mmmm)
    Kverulant67 skrev 2019-07-05 22:29:10 följande:

Tja då lär ni inte få många napp... Min är 21.5 och det tjejer jag mött har sagt att det är den största dom haft.... (125-130st).

Ja, för tjejer är ju alltid helt ärliga och talar om att de haft större kukar i sig... Dream on... Har ju personligen sett flera stycken med större kukar än så vid swingersträffar.
  • share
    Smed75 skrev 2019-07-05 23:04:21 följande:
    Vad vill hon ha då? Känns som om det är det viktigaste.. Eller?
    Hon uppskattar de flesta kukar. Hon har provat några ganska mycket mindre än min. Och ett par ganska mycket större än min. Har varit ganska nöjd med de flesta. Men det är, tycker vi båda, lite spännande med ett "monster"....
  • Anonym (lugnibussen)
    Anonym (Bull) skrev 2019-07-06 09:43:08 följande:
    Som jag fått förklarat för mig så går männen igång på att frun, flickvännen etc knullar och njuter med andra (mig). De går igång på när hon njuter och han skulle få komplex över att jag har större kuk än dem tror jag inte de tänker på. Det de möjligtvis kan få lite komplex över är att jag är bättre än han att tillfredsställa deras tjej, men så länge de går igång på att hon njuter är detta ett ickeproblem. Jag ger kvinnan njutning, jag själv får njuta och den äkta mannen eller pojkvännen får runka till tanken och njuta på sitt håll. Alla vinner på detta.
    ellerhur
    hur många håller på med detta ?
    noll komma fem procent av befolkningen ?

• share
    Anonym (lugnibussen) skrev 2019-07-17 20:54:30 följande:
    ellerhur
    Jag håller med... Runkar när hon är hos någon, knullar henne när hon kommer hem...
  • Robert 832
    Kverulant67 skrev 2019-07-06 00:38:01 följande:

Ni som gillar det, får ni inte komplex av att tjejen vill ha större kukar???

Det är inte det som är fokus i leken men nej, tvärtom tycker jag det är sexigare.
  • Anonym (Bull)
    Anonym (lugnibussen) skrev 2019-07-17 20:54:30 följande:

ellerhur

De jag träffar finns då med i statistiken men jag förstår din synpunkt. Procentuellt kanske det inte inte är så många men det finns.
  • Kverulant67

Att ha en tjej som hellre knullar andra, känner ni inte er misslyckade???

• Anonym (s)

Ni måste vara bi om ni går igång på att andra män ligger med era fruar. Själv skulle jag inte gilla det. Dels går jag inte igång på andra män är totalt straight. Men sen vill jag ha tjejen för mig och att det ska betyda något. Vill inte ens tänka på om hon haft andra innan utan låtsas hellre som att jag är den ende.

• share
    Kverulant67 skrev 2019-07-21 01:00:26 följande:

Att ha en tjej som hellre knullar andra, känner ni inte er misslyckade???

Tvärtom, känner mig väldigt trygg i mig själv som låter frun njuta. Tror också att hon hellre knullar mig i och med att hon delar säng med mig och knullar mig de flesta nätterna. Man behöver inte utesluta det ena för att få det andra.

Har också knullat andra under vårt äktenskap utan att för den sakens skull vilja byta partner. Frun vet givetvis om detta, känns väldigt bra att hon och jag inte har några hemligheter för varandra. Desto mer detaljer desto bättre.
  • share
    Anonym (s) skrev 2019-07-21 01:14:48 följande:

Ni måste vara bi om ni går igång på att andra män ligger med era fruar. Själv skulle jag inte gilla det. Dels går jag inte igång på andra män är totalt straight. Men sen vill jag ha tjejen för mig och att det ska betyda något. Vill inte ens tänka på om hon haft andra innan utan låtsas hellre som att jag är den ende.

Ordet är att vara bi så är det väl så. Har ingenting emot att vara avvikande.
Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan