Anonym (Bull) skrev 2019-07-06 09:43:08 följande:
Som jag fått förklarat för mig så går männen igång på att frun, flickvännen etc knullar och njuter med andra (mig). De går igång på när hon njuter och han skulle få komplex över att jag har större kuk än dem tror jag inte de tänker på. Det de möjligtvis kan få lite komplex över är att jag är bättre än han att tillfredsställa deras tjej, men så länge de går igång på att hon njuter är detta ett ickeproblem. Jag ger kvinnan njutning, jag själv får njuta och den äkta mannen eller pojkvännen får runka till tanken och njuta på sitt håll. Alla vinner på detta.
Inga komplex alls överhuvudtaget. Som man vill man ju att ens kvinna ska må så bra som möjligt,även sexuellt. Vi började med trekanter,hennes önskemål att ha med en extra man i sängen,som sedan ledde till att han fick hälsa på henne då jag var på jobbet och hon var ledig.
Lite förbjudet,inget för en vanlig Svensson kanske. Men så upphetsande för alla inblandade. Och som hon sagt,så skönt att slippa vara fru och mamma utan bara duscha,raka fittan,klä upp sig och knulla hejdlöst tills han sprutar!