Jojjans skrev 2019-01-23 14:16:20 följande:
Tack för att du skriver det. Såklart försvann mina tydligaste symtom direkt efter att jag sett ditt inlägg och jag blev övertygad om att jag skulle få ett till missfall. Har haft väldigt ömma bröst dom senaste dagarna, inklusive imorse, men vid 10.30 typ så försvann det bara. Och ingen molvärk sen dess. Onödigt stressande av kroppen att hålla på så!
Nu vill jag bara att dagen ska gå så att symtomen kommer tillbaka. Jag vet ju att dom kan komma och gå, men jag behöver att det är där konstant för att inte oroa mig...
Själv började jag oroa mig för förhöjd hcg och mola, tycker själv att testet var oroväckande starkt så tidigt. jag hade noll symptom i helgen som var kände mig inte ett dugg gravid, jag var så ledsen och övertygad om ett nytt missfall! Maken försökte resonera med mig men jag var säker, började googla på privata mottagningar och vässade mina argument för att ringa bm måndag morgon och begära vul.
Sen kom det smygande tillbaka på söndag kväll och har inte lämnat min sida sedan dess, jobbigt när symptomen är här men precis som du föredrar jag ändå det över alternativet, även om det egentligen inte är ett bevis för att allt är som det ska.