• stjärnasomärdin

BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se

Hej!

Så tråkigt att tillhöra en BF-grupp där merparten hänger i FB-grupp, som startats utifrån tråden, när man själv inte har FB men ändå tycker det vore kul att vara några som följs åt! Så, vem har BF i April 2019 och vill hänga kvar på Familjeliv?

• Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se
  • Jahajaa

Nu är vi hemma igen och har landat lite :) Förlossningen startade med igångsättningsförsök redan måndag kväll, med bl.a. tabletter och bardkateter. Dröjde till onsdag innan man lyckas ta hål på hinnan och sätta dropp men därefter var hon ute 12h senare :) så från det att den drog igång är jag jättenöjd även om det slutade med lite stygn som skaver. Men helt klart värt det <3

• fixaochdona

Oj vilken lång tid! Fick du sova något under alla dessa timmar? Härligt att allt slutade fint iallafall och att ni mår bra :)

Jahajaa skrev 2019-04-14 19:24:03 följande:

Nu är vi hemma igen och har landat lite :) Förlossningen startade med igångsättningsförsök redan måndag kväll, med bl.a. tabletter och bardkateter. Dröjde till onsdag innan man lyckas ta hål på hinnan och sätta dropp men därefter var hon ute 12h senare :) så från det att den drog igång är jag jättenöjd även om det slutade med lite stygn som skaver. Men helt klart värt det <3

• Alehed90
    Jahajaa skrev 2019-04-11 11:16:33 följande:

Det blev faktiskt en liten bebis igår :D Dock efter igångsättning p.g.a. havandeskapsförgiftning men nu har vi vår lilla skatt hos oss <3 Känns så overkligt än :)

Åh vad härligt! Stort grattis!! Då var vi in till förlossningen samtidigt! Här drog det igång natten till onsdag och tidigt torsdag morgon, 2019-04-11, kom hon äntligen vår lilla tjej:)
  • stjärnasomärdin
    Alehed90 skrev 2019-04-15 05:33:49 följande:

Åh vad härligt! Stort grattis!! Då var vi in till förlossningen samtidigt! Här drog det igång natten till onsdag och tidigt torsdag morgon, 2019-04-11, kom hon äntligen vår lilla tjej:)

Stort grattis! Berätts gärna mer när ni landat :)
  • stjärnasomärdin

Sååå roligt med alla bebisar! MEN vart är min (som så säkert skulle komma tidigare än stortasyste)??? Fem dagar kvar till BF nu och inte ett tecken!!! ;) Haha så kul när man räknat med att få tidigt! Någon mer seg bebis??

• Mimipig

Wow! Grattis! Gick allt bra? Berätta när du orkar!

• Mimipig

Wow! Grattis! Gick allt bra? Berätta när du orkar!

• Mimipig

Gravidbesvär! Jag har så ont av halsbränna och hemorrojder. Ajajajajaj. Någon mer? Tips på huskurer? Låg vaken halva natten och fick försöka sova sittande eftersom gavisconet tog slut.

• Lilyje
    Mimipig skrev 2019-04-15 09:15:37 följande:

Gravidbesvär! Jag har så ont av halsbränna och hemorrojder. Ajajajajaj. Någon mer? Tips på huskurer? Låg vaken halva natten och fick försöka sova sittande eftersom gavisconet tog slut.

Mjölk mot halsbrännan! Jag dricker lätt en liter var natt mot halsbrännan. Mågon huskur mot hemorroider har jag tyvärr inte :(
    M 2010 | B 2017 | A 2019
  • Jahajaa

Härligt, och stort grattis! :D Hoppas allt gick bra för er och att ni njuter nu <3

Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se