• stjärnasomärdin

BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se

Hej!

Så tråkigt att tillhöra en BF-grupp där merparten hänger i FB-grupp, som startats utifrån tråden, när man själv inte har FB men ändå tycker det vore kul att vara några som följs åt! Så, vem har BF i April 2019 och vill hänga kvar på Familjeliv?

• Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se
  • fixaochdona

Grattis!!! berätta gärna mer om du orkar, kul att läsa!

Jahajaa skrev 2019-04-11 11:16:33 följande:

Det blev faktiskt en liten bebis igår :D Dock efter igångsättning p.g.a. havandeskapsförgiftning men nu har vi vår lilla skatt hos oss <3 Känns så overkligt än :)

• fixaochdona

Nästa vecka.... snark..... så otålig och less nu.

stjärnasomärdin skrev 2019-04-10 18:52:06 följande:

Åh vad drygt! När väntar ny bedömning?

• fixaochdona

Vi har exakt samma dilemma, står helt still! Hade jag fått bestämma själv hade det varit en annan sak haha????

stjärnasomärdin skrev 2019-04-10 21:10:26 följande:

Har ni bestämt namn? Vad ska era små heta? Vad har ni för förslag? Tycker det är såå svårt med pojknamn och vi har såå olika namnsmak!

• Fia 28

Förra torsda natt startade mina värkar, men först på lördan kom det igång på riktigt. Slutade med kejsarsnitt då pojken låg med sned vidöppen bjudning. Födde i v 40+6. Kom hem igår och vi mår bra, även om jag är öm efter snittet.

• fixaochdona

Åh stort grattis!!!

Fia 28 skrev 2019-04-12 16:15:58 följande:

Förra torsda natt startade mina värkar, men först på lördan kom det igång på riktigt. Slutade med kejsarsnitt då pojken låg med sned vidöppen bjudning. Födde i v 40+6. Kom hem igår och vi mår bra, även om jag är öm efter snittet.

• gammelpysen

Stort grattis jahaja och fia! Återkom gärna med förlossningsberättelse när ni hinner och orkar

• Mimipig
    Jahajaa skrev 2019-04-11 11:16:33 följande:

Det blev faktiskt en liten bebis igår :D Dock efter igångsättning p.g.a. havandeskapsförgiftning men nu har vi vår lilla skatt hos oss <3 Känns så overkligt än :)

Wow! Grattis!!! Kan inte föreställa mig känslan alls, trots att jag har en son, har glömt allt.
  • Mimipig
    stjärnasomärdin skrev 2019-04-10 18:51:18 följande:

Inget pyssligt i baby-anda men igår bakade jag och fyllde frysen med fikaböd? Så olika mig haha! Blev också sugen på att bunkra upp hemma med typ förbrukningsvaror och sånt som står sig länge i kyl, frys och skafferi. Inte heller min vanliga tanke haha så tänker att det är väl mitt sätt att ta mig ann det pyssliga haha.

Smart ändå! Vi påbörjade en rensning i förrådet idag (eh, knappt på samma ämne) men det är hu så frustrerande att inte kunna lyfta och greja som vanligt utan behöva be om hjälp. Det blev en halvdan rensning...
  • Mimipig

Men stort grattis! Tänk att de faktiskt kommer ut till slut... hoppas ni alla mår bra!
  • Jahajaa

Stort Grattis! :) Så mysigt att äntligen få se vem det är som bott i magen i nio månader <3

Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se