Kk som kristen??
Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!
Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!
Så en snickare som levde för 2000 år sen vet mer om hur man bör leva 2018 än vetenskap o beprövad erfarenhet? Spännande tanke...... men ganska enfaldigt tycker jag. Jag känner människans inneboende kraft varje dag. Läkarvetenskapen har fixat till mitt trasiga knä två gg så att jag kan fortsätta idrotta o frilufsa. Jag fortsätter nog att klara mig utan änglar o demoner tror jag...
Kristna är de bästa kk. Har man förmågan att trycka på rätt knappar med skuld och skam och förtryckt sexualitet så blir resultatet ett enormt mindfuck och ett hejdundrande sexliv.
Jag förstår inte vart du vill komma? Att jag inte ska tro på Gud för att Jesus vandrade för 2000 år sedan? Du vet väl inte hur jag känner, sett och upplevt? Jag känner den heliga anden varje dag jag mår bra, känner frid, glädje och lycka när jag ber varje dag. Gud har hjälper dagligen. De är ingen idé du försöker övertyga mig för jag vet att Gud är sann behöver inte dina råd. Gud har överbevisat sin existens många gånger om.
Jag skrev här i tråden för att stötta min kristna broder. Inte för att jag ska ge en lång utläggning varför jag är kristen eller andra trosutövare tror eller tycker.
Amen. Jag vet också att Gud finns. Han har hjälpt mig många gånger. Johan H. Önskar dig en trevlig kväll.
Amen. Jag vet också att Gud finns. Han har hjälpt mig många gånger. Johan H. Önskar dig en trevlig kväll.
Ingen aning ingeting som intresserar mig vad andra religioner utför. Jag vet vad jag upplevt och jag är övertygad i min tro. Behöver inte analyserar och diskutera hit eller dit när Gud redan visat sin existens för mig.