Kk som kristen??
Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!
Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!
Det är väl aldrig fel att ha en kk, då finns ju samtycke.
Huruvida det strider mot din religion blir ju en samvetsfråga som bara du kan svara på.
I grundfrågan undrades om det var fel, vilket det inte är på något plan eftersom det finns samtycke...
Men det blir en samvetsfråga, klarar hans samvete att han går emot sin tro. Nåt gudomligt straff lär han inte få, så då är det samvetet kvar.
Jag söker en religiöst övertygad kvinna att knulla med
Jag söker en religiöst övertygad kvinna att knulla med
Självklart strider det mot religionen ,sex är något man har som gift och hålls endast inom äktenskapet.
Kristen kvinna, det skulle jag vilja diskutera med dig privat
Kristen kvinna, det skulle jag vilja diskutera med dig privat
Ok..
Ok..
Självklart strider det mot religionen ,sex är något man har som gift och hålls endast inom äktenskapet.
Så miljontals kristna är inte riktigt kristna?
Jag skrev att religionen förbjuder utomäktenskapliga sexuella förbindelser. Sluta tolka in saker jag inte uttalat mig om.
Alla människor syndar. När jag hör att kristna är otrogna så tycker jag att det är så jobbigt. Eller inte tar sitt äktenskap seriöst. Men då är det bara o knä böja innför GUD o med ett uppriktigt hjärta be om förlåtelse. När det kommer jobbiga saker i livet så sätter jag på lovsång. Gud älskar DIG.
Är det fler som ska till kyrkan idag. Bröder o systrar i kristus. Sök Gud först.... va välsignade.
Advent = ankomst. Jesus är Herre.