Kk som kristen??
Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!
Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!
Men tänk om någon av de tidigare var en bättre älskare då? Då vet hon att det finns sex som är mera tillfredsställande än det hon har med mig.
Jo, men då kanske det skulle vara enklast om man hade sex bara med en, så behöver ingen hålla på jämföra med tidigare partners och längta efter upplevelser som man fick med den men inte får med sin nuvarande.
Tack. Det blir mest missionären för oss. Frun känner sig tveksam till bakifrån och att rida. Inte för att det skulle vara förbjudet, men det känns främmande på något sätt.
Jag har ju den sitsen att ha haft sex bara med min fru. Sex med andra skulle säkert kunna vara annorlunda, kanske bättre med någon och sämre med någon. Men det känns främmande för mig att "testa" olika personer för att se vem man har bäst sex med. jag är ju gift med min fru för att det är just henne jag vill ha och sen får vi försöka ha så bra sex som möjligt. Jag har svårt att tänka mig att sexet inte skulle fungera. Men jag inser förstås som sagt att det kan vara olika.
Min fru fick orgasm av samlagen med "älskaren" och det har hon inte uppnått med mig. Den vetskapen gör inte vårt sexliv bättre. Å ena sidan vet hon att hon har den potentialen, men å andra sidan är det jobbigt att den biten inte funkar mellan oss. Men för den skull vill hon förstås inte lämna mig för att leta efter någon ny partner.
Det är väl aldrig fel att ha en kk, då finns ju samtycke.
Huruvida det strider mot din religion blir ju en samvetsfråga som bara du kan svara på.
Ska väll vara ok bara du får dina synder förlåtna på söndag