Kk som kristen??
Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!
Är det fel att ha kk om man är kristen och troende?!
KK betyder knullkompis. Kompis. Man är alltså överens och ingen skadar den andre.
Om din gud har några andra synpunkter eller ens lägger sig i såna detaljer så tycker jag att du ska byta gud.
Nu är jag inte enig med dig. Spelar tydligen ingen roll om man är kristen och tror på bibeln. Titta hur det ser ut i kyrkans värld. Hur beter sig präster ,kardinal m.fl? Nu menar jag inte alla men en del av dom. Dom lever precis inte som dom lär eller ? Menar du att man inte styr och äger sin egen kropp och bestämmer själv vad man vill göra bara för man tror och läser bibeln. Som jag skrivit innan så innanför vårt "skal " händer mycket och det är där som du själv påverkar vad du vill göra och ingen annan.
Den kristna synen på sex baseras inte i huvudsak på att läsa enstaka verser i gamla testamentet ordagrant. Men det är inte så stor ide att vi strider om detta. En fråga bara, vad uppfattar du som de kristna reglerna för vilka ställningar som får användas?
Gud måste gilla porr annars hade han inte skapat mannen och kvinnan Göka på bara och fråga sen när ni kommer til himlen
Gud måste gilla porr annars hade han inte skapat mannen och kvinnan Göka på bara och fråga sen när ni kommer til himlen
Ja, fy på dig!
Nej Gud är inte kinkig. Han förlåter dina synder. Om du ber om förlåtelse med ett uppriktigt hjärta. Sen kastas det i glömskans hav. Finns alltså inte mer. Frågor på det? Öppna Bibeln. Finns bibel appen. 31- okt. Lovade jag att bli nykterist i Jesu namn så skall det förbli. 26 års supande. Hit men inte längre. Det räcker nu. All skit alkohol drar med sig.
Nej Gud är inte kinkig. Han förlåter dina synder. Om du ber om förlåtelse med ett uppriktigt hjärta. Sen kastas det i glömskans hav. Finns alltså inte mer. Frågor på det? Öppna Bibeln. Finns bibel appen. 31- okt. Lovade jag att bli nykterist i Jesu namn så skall det förbli. 26 års supande. Hit men inte längre. Det räcker nu. All skit alkohol drar med sig.