• Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

När mår ni sämst?

På morgonen är jag trött för jag sovit dåligt

På dagen är det jobbigt höra grannar eller kollegors prat, skratt

På kvällen är jag trött och får tvinga i mig middag

På natten känner jag mig ensam mörkrädd och orolig

Innan mådde jag bäst på natten men nu får jag inte ens ro där längre

• Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

Sådär mår värre än någonsin men har iaf ätit gott o snackat strunt med min syster

Kram

Wow. 400 inlägg!!!!!!!!!

• Anonym (hela tiden)

Åh, jäkla skit. Är det inte den ena är det den andra!

Alltid någon här som är på botten & mår skit :/ var själv där i början av veckan. Värst var det tis-ons.

Vet du varför du mår så dåligt? Eller är det bara en känsla du får? Oavsett är det lika illa, och känns lika dåligt! Fy.

Stor kram till dig & alla andra kämpar här!

Då blir detta vääääl... 401 då! Woho!! :) *konfetti*

Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-13 01:37:40 följande:

Åh, jäkla skit. Är det inte den ena är det den andra!

Alltid någon här som är på botten & mår skit :/ var själv där i början av veckan. Värst var det tis-ons.

Vet du varför du mår så dåligt? Eller är det bara en känsla du får? Oavsett är det lika illa, och känns lika dåligt! Fy.

Stor kram till dig & alla andra kämpar här!

Då blir detta vääääl... 401 då! Woho!! :) *konfetti*

Innan jag startade denna tråden mådde jag bra

Sedan hände en stor sak och det är det som går upp och ner. En dag kanske jag berättar

Löser sig det kommer jag må bra igen

Löser det sig inte vet jag inte vad jag gör

Har varit med om mycket tufft och var påväg att bli så lycklig och glad och pigg o hade kommit Sååå långt. sen i mitten av september hände något som raserade hela min värld totalt

Kram

Lever dag för dag i en extrem situation och ovisshet. Ena stunden tror jag allt löser sig andra inte

Men kan bara kämpa, hoppas och ha tillit

Kram

• Anonym (hela tiden)

Jag har för ett tag sen märkt att jag somnar bättre med en podd/ljudbok på. För mig ör det hopplöst att bara ligga i sängen och göra ingenting. Då ligger jag med mobilen och när jag ligger med mobilen så somnar jag ju inte... försän jag somnar med den i handen. Behöver mågot "att göra" typ. Nu hela veckan har jag försökt somna utan vilket gjort allt ännu värre. Och jag förstår inte ens varför jag försökt...?

Liksom, visst, man ska vila hjärnan när man sover och inte stimulera den med något. Meen? Smart som man är har man ju en timer så det stängs av efter 1 timme, men blir ju att klicka om X antal gånger vissa nätter..

Hur som hellst, tänkte bara fråga om detta bara är jag? Alltsp, bara jag som lättare somnar med något "sällskap".

Får givetvis inte glömma mina 7 gosedjur! Podcast/ljudbok och 7 gosedjur i sängen. Och mig själv, så bra som det kan bli :D iallafall för mig (förstår faktiskt själv inte hur jag får plats i min säng, gosedjuren är inte av minsta storleken om man säger så...)

• Anonym (hela tiden)

Usch, osvissheten skulle jag säga är bäst! Fy.. ha tillit, skulle jag inte alls kunna ha. När saker pendlar från bra till dåliga..

Ja, det värsta med detta måste väl ändå vara att man inte har något val. Inget val att vilja må och känna såhär. Inte heller något val att inte göra det.

Skitigt att allt rasade för en enda sak också!! Känn dig inte tvungen att berätta, men berätta om du vill. Helt frivilligt!

Jag hoppas för din skull det löser sig, så du mår bram ingen förtjänar att må dåligt!

Kram!

Haha jag har fem stora gosedjur min kille blir galen på dem!!

Tack kanske ordnar det sig

Måste ju tro o hoppas

Kram

Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-13 01:43:33 följande:

Jag har för ett tag sen märkt att jag somnar bättre med en podd/ljudbok på. För mig ör det hopplöst att bara ligga i sängen och göra ingenting. Då ligger jag med mobilen och när jag ligger med mobilen så somnar jag ju inte... försän jag somnar med den i handen. Behöver mågot "att göra" typ. Nu hela veckan har jag försökt somna utan vilket gjort allt ännu värre. Och jag förstår inte ens varför jag försökt...?

Liksom, visst, man ska vila hjärnan när man sover och inte stimulera den med något. Meen? Smart som man är har man ju en timer så det stängs av efter 1 timme, men blir ju att klicka om X antal gånger vissa nätter..

Hur som hellst, tänkte bara fråga om detta bara är jag? Alltsp, bara jag som lättare somnar med något "sällskap".

Får givetvis inte glömma mina 7 gosedjur! Podcast/ljudbok och 7 gosedjur i sängen. Och mig själv, så bra som det kan bli :D iallafall för mig (förstår faktiskt själv inte hur jag får plats i min säng, gosedjuren är inte av minsta storleken om man säger så...)

Lika svårt sova vad jag än gör just nu

Alltid haft sömnproblem typ men värre än värst nu
Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?