• Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

När mår ni sämst?

På morgonen är jag trött för jag sovit dåligt

På dagen är det jobbigt höra grannar eller kollegors prat, skratt

På kvällen är jag trött och får tvinga i mig middag

På natten känner jag mig ensam mörkrädd och orolig

Innan mådde jag bäst på natten men nu får jag inte ens ro där längre

• Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?
  • Anonym (hela tiden)

Ja. Hahaha vi måste nog vara bland de naivaste i Sverige.

Jag har haft tandställning, på grund av ett bettfel och för trångt i munnen. Så det borde inte vara det iallafall. Dessutom var det år sen jag tog ut tandställningen. Hm... blöt handduk... då blir jag ju blöt... det gillar jag inte. Men jag använder ibland isklampar haha. Hahaha sitta och räcka ut tungan kan jag ju inte göra dagaena i ända, då blir folk väl förvånade o undrar va i hela världen jag håller på med. Lol.

Haha, jag svär nog lika mycket i både tal och skrift. Eller nej... om jag är arg på en uppgift svär jag ju mer i skrift. Haha kan ju inte sitta o skriva ner svordommarna då utan då kommer de ur munnen. Men vardagligt svär jag nog lika mycket i skrift och tal. Usch, hatar att göra det men det är en jäkla ovana. En bästa-kompis som inte vill försvinna. En ouppskattad bästa kompis haha.

Haha visst äe det bra att beskriva en känsla med? Fast jag får aldrig höra att jag svär för mycket :o jag tycker då jag svär på tok för mycket. Hahaha.

Men ojoj, då svär du nog redigt mkt om de tom säger till dig haha

Haha tack! Lär väl behövas. Satsar dock att bli klar om ca 1h. Men sitter jag på FL i mobilen samtidigt blir det nog snarare 1,5h eller kanske 2h. Får nog lägga bort mobilen o återkomma till den efteråt. Haha...

Haha jag posta ett nytt inlägg exakt samtidigt som dig nu haha

Hihi du får räcka ut tungan i din ensamhet

Eller om du e sur på nån

Nja svär inte mkt egentligen men vissa i min närhet tycker en svordom e väldigt mycket haha

Hoppas du finner fokus till slutspurten!!

• Anonym (hela tiden)

Du menar tv4play appen? Den har jag i paddan. Fast jag tittar faktiskt mer på D-play. Kanal 5 och TLC är favoriterna där :D

Jag har nog sett delar av sällskapsresan ja. Hahahah jag glömmer sllt jag ser i sådanna filmer. Kan komma på i slutet "men denna har jag ju sett" haha.

Ja herregud, jag påverkas oxå enormt mkt av vädret. När det regnar och är dåligt väder ute blir jag så ledsen innom mig att jag ibland inte kan tänka på annat och är det en hemma-dag (lördag eller söndag) så lämnar jag hellst inte sängen. Förutom när jag ska äta... äta måste jag ju... usch. Stress under längre tid är verkligen inte bra... jag måste stressa ner men vet fan inte hur jag ska göra det... var så länge sen det var lugnt inom mig...

Samma häe, från folk som mer är bekanta med mig än känner mig (sådanna man har på sociala medier för att man träffats ett fåtal ggr och haft kul men aldrig riktigt tagit upp kontakten med) får jag ofta höra att de tycker att mitt liv är perfekt och att jag verkar pigg och ha världens energi. Men de förstår ju verkligen inte att inom mig är det ett stort kaos och det dem ser är en fasad som är på för att inte visa kaoset och gå runt som en öppen bok. Nej usch. Det går inte att njuta när msn mår såhär. Det är helt värdelöst egentligen. Men bra väder ger mig energi så nu när sex månader av mörker börjat kan jag ju så gott som räkna med att jag kommer må sämre.

Fast kanske fåe jag lättare att sova?? Blir ju mörkt tidigare och ljust senare. Men samtidigt vill jag inte ha mörker när jag ska gå hem från tex bussen för jag är mörkrädd.. vilket dilemma alltså hahah.

• Anonym (hela tiden)

Du menar tv4play appen? Den har jag i paddan. Fast jag tittar faktiskt mer på D-play. Kanal 5 och TLC är favoriterna där :D

Jag har nog sett delar av sällskapsresan ja. Hahahah jag glömmer sllt jag ser i sådanna filmer. Kan komma på i slutet "men denna har jag ju sett" haha.

Ja herregud, jag påverkas oxå enormt mkt av vädret. När det regnar och är dåligt väder ute blir jag så ledsen innom mig att jag ibland inte kan tänka på annat och är det en hemma-dag (lördag eller söndag) så lämnar jag hellst inte sängen. Förutom när jag ska äta... äta måste jag ju... usch. Stress under längre tid är verkligen inte bra... jag måste stressa ner men vet fan inte hur jag ska göra det... var så länge sen det var lugnt inom mig...

Samma häe, från folk som mer är bekanta med mig än känner mig (sådanna man har på sociala medier för att man träffats ett fåtal ggr och haft kul men aldrig riktigt tagit upp kontakten med) får jag ofta höra att de tycker att mitt liv är perfekt och att jag verkar pigg och ha världens energi. Men de förstår ju verkligen inte att inom mig är det ett stort kaos och det dem ser är en fasad som är på för att inte visa kaoset och gå runt som en öppen bok. Nej usch. Det går inte att njuta när msn mår såhär. Det är helt värdelöst egentligen. Men bra väder ger mig energi så nu när sex månader av mörker börjat kan jag ju så gott som räkna med att jag kommer må sämre.

Fast kanske fåe jag lättare att sova?? Blir ju mörkt tidigare och ljust senare. Men samtidigt vill jag inte ha mörker när jag ska gå hem från tex bussen för jag är mörkrädd.. vilket dilemma alltså hahah.

• Anonym (hela tiden)

Aha haha. Jo finns ju alltid de som har nolltolerans för svordommar.

Hade en lärare en gång som svor mer än 2 gånger i minuten. Så en gång när jag sa "men vad fan" flippa han o skrek något i stil med "NI SKA FÖR I HEEEELVETE INTE SVÄRA FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA FULT OCH EN DUM JÄVLA OVANA NI INTE SKA LEKA MED" haha, hela klassen börja fnittra och han blev argare, skrek typ "fuck off" och någon påpeka då att han nu svurit mycket mycket mer och värre än mig. Den eleven blev utkastad från salen HAHAHAHAH... (tror något på internet inte ville ladda upp och jag hade nog mens den dagen så jag hade inte det bästa tålamodet om man säger så hahaha)

Jo men på ett eller annat sätt löser jag mina skoluppgifter. Stressigt är det ju tyvärr dock... fy alltså...

Inte lätt detta. Minns knappt heller när jag va lugn. Fem år sen kanske...

Jo...

Sen i mars har jag typ vant mig vid mörkret och tycker ljuset blir jobbigt starkt

Gillar inte avsked o förändringar

Haha omg asg

Hade en liknande lärare

Men han kastade dessutom en stol i väggen och lämna klassrummet en gång av ilska haha

Du fixar det heja heja!

Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?