Ja. Hahaha vi måste nog vara bland de naivaste i Sverige.
Jag har haft tandställning, på grund av ett bettfel och för trångt i munnen. Så det borde inte vara det iallafall. Dessutom var det år sen jag tog ut tandställningen. Hm... blöt handduk... då blir jag ju blöt... det gillar jag inte. Men jag använder ibland isklampar haha. Hahaha sitta och räcka ut tungan kan jag ju inte göra dagaena i ända, då blir folk väl förvånade o undrar va i hela världen jag håller på med. Lol.
Haha, jag svär nog lika mycket i både tal och skrift. Eller nej... om jag är arg på en uppgift svär jag ju mer i skrift. Haha kan ju inte sitta o skriva ner svordommarna då utan då kommer de ur munnen. Men vardagligt svär jag nog lika mycket i skrift och tal. Usch, hatar att göra det men det är en jäkla ovana. En bästa-kompis som inte vill försvinna. En ouppskattad bästa kompis haha.
Haha visst äe det bra att beskriva en känsla med? Fast jag får aldrig höra att jag svär för mycket :o jag tycker då jag svär på tok för mycket. Hahaha.
Men ojoj, då svär du nog redigt mkt om de tom säger till dig haha
Haha tack! Lär väl behövas. Satsar dock att bli klar om ca 1h. Men sitter jag på FL i mobilen samtidigt blir det nog snarare 1,5h eller kanske 2h. Får nog lägga bort mobilen o återkomma till den efteråt. Haha...