Tack! Vet nog egentligen att ingen blir arg på mig om jag inte skulle kika in här. Men det är just mina egna krav på mig själv som är problemet.
Om det blev sova av vet jag inte, låg vaken till 04.00 inatt (eller det var då jag killa klockan sista gången iallafall).
Låter gott med en nattmacka... jag var faktiskt också lite hungrig men orkade inte gå upp och fixa något, haha.
Tack själv för sällskapet, var skönt att kunna prata lite och dessutom känna igen sig i vad andra skriver också.
Usch, denna dagen. Har gått som en zombie hela dagen och nu känns det bara som att all energi är helt slut och jag vill bara lägga mig ner och sova. Har inte kunnat vila/sova ikapp något i helgen heller. Hade saker på schemat mellan 10 och 18 på både lördagen o söndagen... att behöva gå upp 9 på morgonen är för tidigt för mig (åtminstånde på helger). Kanske inte är så dum idé med sömnmedicin trots allt. Men samtidigt vill jag ju inte... och är rädd för bieffekterna av det + att bli beroende och allt det där. Hua. Nä nu får jag sluta klaga, vad tråkigt det blir då.
Hoppas ni fick en helt ok natts sömn iallafall eller åtminstånde bättre än mig. <3