Mjbo skrev 2018-09-27 13:46:18 följande:
Åh va roligt!! Stort grattis! Ja dig känner man igen sen dom tidigare trådarna..
Visst är steget larvigt läskigt in i denna grupp.. Har smått börja vant mig dock, men känns ändå läskigt emellanåt att man trycker på "gravid" i forumet där....
Hur känns det? är du lycklig och kan ta in denna eller är du fortfarande i stadiet att du inte tror på att du är gravid? Stort grattis iallafall, hoppas vi kommer följas åt i 9 månader till <3
Jag är i vecka 6, går in i vecka 7 på söndag.. ul 8/10, kommer då vara i 7+1, alltså precis gått in i vecka 8 då.. Så jag hoppas att man kommer kunna se nått :)
Tack :) och grattis till dig! :)
Jag är ju lycklig innerst inne men känber mig rätt tom just nu. Tror jag skyddar mig själv.. blev gravid i våras å trodde allt var bra men så fanns det inget foster vid ul :( blev så knäckt så är väl lite försiktig efter det.
Däremot känns det lite annorlunda den här graviditeten. Lite mer symptom så hoppas det ska gå vägen!
Ja det hoppas jag innerligt att vi får prata om våra magar å känna fosterrörelser osv! Tänk vad fantastiskt!! :)
Hoppas ditt ul går bra!! :) hur mår du?