Mjbo skrev 2018-09-28 09:04:49 följande:
Idag är en bättre fredag. Känner mig dock inte alls gravid. Gör du?
Ja menar rent kroppsligt, om man räknar bort eventuella symptom... Känner mig inte gravid. Det skrämmer mig lite..
Men, jag försöker tänka att jag kan inte göra något åt det. Har fortfarande ingen molvärk.. ingen annan känning ALLS.. brösten ömmar pytte pytte lite, om jag klämmer på dem, inte annars..
Skönt att du har lite symptom iallafall :) Ja försöker oxå "bara vara gravid", även om jag innerst inne har en känsla av att det skitit sig redan.. tyvärr. Men, ja kan inte göra nått åt det fören vid ul ändå, så bara att acceptera läget och vänta :) I helgen ska vi iväg och tänka på annat åker ifdag direkt efter jobbet. Plocka bär, spela spel, ut på promenader, och äta gott. ska bli mysigt :)
Är det idag ni får besök? :)
nää jag tror man känner sig gravid när man börjar få en liten mage - innan dess tror jag det är svårt då man inte ser något fysiskt faktiskt.
Och kanske bra om vi inte fått någon mage redan i v 6-7 !
(eller om man typ är konstant illamående - men då känner man sig väl bara väldigt sjuk och inte gravid...).
Ingen av oss har ju åtminstone fått någon klar oro till mf ännu! - inte några stora blödningar eller hemska kramper - så allt borde ju vara bra då tänker jag?
ska försöka hålla mig neutral den här helgen - som sagt - finns INGET jag kan göra om det är något som inte stämmer - (vilket är det läskiga här också - vart är garantierna liksom??). ja gästerna kommer ikväll och det ska bli jättekul! att äntligen kunna tänka och fokusera på något annat känns bra!
Er helg låter fantastisk och bebisen mår nog toppen av lite friluftsliv