• Lilla Lina

Vi med BIM oktober 2018

Hej!!

Känner att jag har äran att starta en tråd för alla oss med BIM oktober i år! :) Här välkomnar vi nya till tråden och samlar upp er från september-tråden som tyvärr får kämpa på en månad till. Här tar vi nya tag och satsar för fullt mot massa fina sommarbebisar 2019. :)

Kort om mig då: andra riktiga försöket med sambon, vi är båda 29 år och har inga barn. Bor i södra Sverige och håller på att leta hus för fullt samtidigt som vi planerar barn. Har alltid sagt att jag vill ha barn innan jag fyller 30, vilket jag gör i maj så det sket sig idag när jag fick mensen. Men försöker se positivt, sommarbarn- hur romantiskt låter inte det? :)

Har bim 6 oktober och äl runt 23 september. Har långa cykler vilket är frustrerande med all denna väntan!

Som sagt, välkomna hit alla som vill så ska vi heja och stötta varandra bäst vi kan! :)

BIM-listan oktober

6/10 Lilla Lina

• Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018
  • Onlyme86

Äntligen fick jag en glad gubbe på ägglossningstestet :) Eftersom vi har följt SMEP den här månaden så har vi haft sex varannan dag fram tills den glada gubben kommer. Senast var i går och i dag fick jag som sagt positivt på testet. Som jag har förstått det så ska vi nu ha sex 3 dagar i rad och därefter uppehåll. Någon som vet?

• Lillva04

Testlagrets ÄL-stickor. Enligt appen Clue skulle jag haft ÄL idag. Ser ju ingen stegring. Kör speerm meets egg plan är på CD 16

• lw12

Testat negativt idag med testa tidigt, BIM 2/10. Hade på känn att det inte blivit något denna månaden heller. Kommer inte testa mer utan inväntar mens. Känner mig nere..

• Lillva04
    Lillva04 skrev 2018-09-28 11:46:47 följande:

Testlagrets ÄL-stickor. Enligt appen Clue skulle jag haft ÄL idag. Ser ju ingen stegring. Kör speerm meets egg plan är på CD 16

Nu är det rätt bild på min ÄL stickor hahahah

• Miccim
    1995lj skrev 2018-09-27 14:34:47 följande:

Klantiga jag råkade visst lägga upp detta i september tråden ist...

vad tror ni? :(

Hur går det? Har du gjort något nytt test eller väntar du några dagar?
  • Miccim
    lw12 skrev 2018-09-28 11:56:18 följande:

Testat negativt idag med testa tidigt, BIM 2/10. Hade på känn att det inte blivit något denna månaden heller. Kommer inte testa mer utan inväntar mens. Känner mig nere..

Kan tänka mig att du känner dig nere. Hoppas att det ändå inte kommer någon mens!
  • Manda25

Tog ett till LH test idag, de var ju positivt med glad gubbe i går kväll med clearblue digitalt ägglossningstest och det jag tog ifag tog ja vid kl:13.45 och de var också positivt! Enligt NC ska ja ha ägglossning imorgon och de kan väl stämma eller va tror ni? Har en pirrande/molnande värk i underlivet och runt äggstockarna. Hade tyvärr inte samlag igår då mannen inte kände sig sugen och var stressad. Hoppas verkligen att vi kan få till det idag, annars ärende ju försent :(

Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018