IVF start i HÖST - vi som ska göra vår första IVF
Hej!
Jag ska påbörja IVF i höst! Har gjort utredning och ska ha startsamtal i höst!
Vore kul att följa några fler! ??
Hej!
Jag ska påbörja IVF i höst! Har gjort utredning och ska ha startsamtal i höst!
Vore kul att följa några fler! ??
Det är ju toppen! Vilket härligt resultat, hoppas att ni kan spara det till eventuellt framtida syskonförsök!
Ja det håller vi verkligen tummarna för! :)
Det var en bra omgång om msn kan säga så, bästa hittills. 7/8 ägg blev befruktade! 2 tillbaka och 3 till frys. Så vi är sååå glada! Nu väntar vi bara olidligt till TD! Hemsk väntan....
Ruvardag 10 med blastocyst. Negativt test och känns som att mensen är på gång. Suck.
Ja det kändes väldigt snopet måste jag säga. Nackdelen med januari är ju att det är dubbelt så många som är redo för en omgång eftersom typ alla haft uppehåll under julen. Man är tydligen garanterad en plats till nästa månad i alla fall (hur nu det funkar).
Hur går det för er? Har ni pratat? Känns det skönt med en paus? Jag tänker mycket på er.
Aa precis! Alla ska väl börja då... skönt att ni är garanterad nästa månad.. när ska du få mens? Vi pratade igår. O gjorde slut. Mitt val typ. Men han förstod. Idag känns det som fel beslut. Fyfan :(
Aa precis! Alla ska väl börja då... skönt att ni är garanterad nästa månad.. när ska du få mens? Vi pratade igår. O gjorde slut. Mitt val typ. Men han förstod. Idag känns det som fel beslut. Fyfan :(
Nyss tagit Ovitrelle ägglossningsspruta, på onsdag är det dags för vårt tredje äggplock. Pendlar mellan att känna mig stark, lugn och hoppfull till att nästa stund känna mig lite uppgiven. Tror inte på så många ägg den här gången heller trots hög stimulering.
Testdag idag o testade negativt ca 1 timme efter kom mensen
Testdag idag o testade negativt ca 1 timme efter kom mensen