• Anonym (slangen)

Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?
    Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?
    Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?
    Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?
  • Anonym (Man, 37)

Om min fru inte vill ha sex på väldigt länge så hade jag försökt lösa det tillsammans med henne. Prata om det.

• Anonym (slangen)
    oanonym skrev 2018-08-03 20:38:47 följande:

Hur långt i förväg vet ni om eran tjej inte vill ha sex, med tanke på att ni åker utomlands?

Behövs i te en sådan resa planeras och bokas? Och hur löser den resan situationen egentligen?

Det här har pågått i år. Jag vill ha sex, eller åtminstone lite hångel, varje dag, Hon kanske vill en gång varannan vecka. Då är det klart att det skapas ett behov som måste tillfredsställas. Och jag vill inte lämna henne pga av dottern som fortfarande är liten.

Jag vill behålla min tjej för jag älskar henne och vi har en dotter tillsammans. Men jag tänker inte låta henne begränsa min sexlust.
  • Anonym (Chefen)

Jag har en sekreterare på jobbet som ställer upp.

På arbetstid såklart.Dessutom är hon med på mässor

och andra tjänsteresor.

• Anonym (Usch)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:51:19 följande:

Det här har pågått i år. Jag vill ha sex, eller åtminstone lite hångel, varje dag, Hon kanske vill en gång varannan vecka. Då är det klart att det skapas ett behov som måste tillfredsställas. Och jag vill inte lämna henne pga av dottern som fortfarande är liten.

Jag vill behålla min tjej för jag älskar henne och vi har en dotter tillsammans. Men jag tänker inte låta henne begränsa min sexlust.

Men du har inga problem med att begränsa hennes liv.
  • Anonym (N)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:51:19 följande:

Fast ts. Din fru/sambo tycker ju uppenbarligen att du suger fett i sänghalmen, annars hade hon ju såklart velat ha mer sex med dig. Gör henne en tjänst. Gör slut så hon får en chans att hitta någon som kan knulla henne på riktigt istället. Vad får dig att tro att du har rätt att begränsa hennes sexliv så?

Tänk att behöva åka till Japan för att lyckas hitta någon som vill knulla med en.. Hade skämts, va pinsamt.
  • annabellelee
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:36:59 följande:

Varför ska jag låta henne eller någon annan kvinna begränsa mitt sexliv? Hade hon ställt upp oftare hade jag inte haft behovet.

Ah, så det är din frus fel att du utnyttjar unga flickor och är otrogen? Du själv har ingen fri vilja?

Finns det andra saker i ditt liv du faktiskt tar ansvar för eller skjuter du alltid över skulden på andra?
  • Anonym (Milf:))

Ja och det beror på för dålig sex...

Enligt undersökningen onanerar 24% av tjejerna hellre...garanterad tillfredsställelse

• Anonym (slangen)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-03 23:19:42 följande:
    Men du har inga problem med att begränsa hennes liv.
    Hur menar du att jag begränsar hennes liv?
    Anonym (N) skrev 2018-08-03 23:22:03 följande:
    Fast ts. Din fru/sambo tycker ju uppenbarligen att du suger fett i sänghalmen, annars hade hon ju såklart velat ha mer sex med dig. Gör henne en tjänst. Gör slut så hon får en chans att hitta någon som kan knulla henne på riktigt istället. Vad får dig att tro att du har rätt att begränsa hennes sexliv så?

Tänk att behöva åka till Japan för att lyckas hitta någon som vill knulla med en.. Hade skämts, va pinsamt.
    Nej, det tycker hon inte. Hon har bara inte samma lust som jag har. För övrigt är ditt inlägg extremt oförskämt.
    annabellelee skrev 2018-08-03 23:28:14 följande:
    Ah, så det är din frus fel att du utnyttjar unga flickor och är otrogen? Du själv har ingen fri vilja?

Finns det andra saker i ditt liv du faktiskt tar ansvar för eller skjuter du alltid över skulden på andra?
    Jag utnyttjar inte unga flickor, de är där av fri vilja för att tjäna pengar. På vilket sätt är det mitt fel att hon, precis som de flesta andra kvinnor, har mindre lust?

Sluta snacka skit, det kommer du inget vart med.

• Anonym (abra)

Går in till grannfrun å knuller hehnne

• oanonym
    Anonym (abra) skrev 2018-08-03 23:39:54 följande:

Går in till grannfrun å knuller hehnne

Hoppas det är i samförstånd?
Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?