• Anonym (slangen)

Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?
    Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?
    Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?
    Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?
  • Anonym (En kvinna)
    Anonym (N) skrev 2018-08-03 23:52:54 följande:
    Oförskämt? Blev du kränkt nu? Trodde inte du var så satans känslig.

Klart hon har mindre lust. Just för att du är tråkig i sängen. Jag har också haft lite lust med flera pojkvänner genom åren. Just för att de inte visste vad de höll på med. Då blir det ju inget kul. Det förstår du nog själv. Låt henne träffa en riktig man så ska du se att hon får lusten tillbaka. Stackarn, hon är säkert kvar av samma anledning som du, pga ert barn. Troligen hittar hon nog dock någon som kan tillfredsställa henne på närmare håll än Japan.
    Man ser igenom ditt inlägg väldigt tydligt. Det är ju uppenbarligen du som är provocerad av ts val och försöker få honom att må dåligt genom att få det att verka som att han är dålig.

Är emot all otrohet så det handlar inte om det, men lugna ner dig lite då det är du som är kränkt just nu. Att kvinnor nekar sina män pga mindre lust måste inte automatiskt betyda att männen är dåliga i sängen.
  • Anonym (H)
    Anonym (Te) skrev 2018-08-04 09:36:39 följande:
    Tjejer ska INTE "ställa upp på sex". Man ska ha sex med tjejer som själva vill ha sex.
    Just så
  • Fritz08

Eftersom min fru inte vill ha sex och jag inte ?kräver? sex av henne så runkar jag till viss porr.

Visst, jag lider mer eller mindre av detta och i de svaraste stunderna vill jag leta efter en kvinna som har det på samma sätt. Alternativet att skilja mig finns inte.

Men en så länge är jag trogen.

• Anonym (Te)

TS, skyddar du dig mot sjukdomar när du är otrogen eller finns risken att du ger din fru någon skit? 

• Anonym (anonym)

Finns hjälp för er sök er till bibeltrogna där måste fruarna ställa upp på sex när helst mannen kräver detta undantag vid sjukdom eller efter förlossning

• Anonym (ledsen)

Min sambo är väldigt tråkig i sängen så jag tvingar jaga efter tjejer/kvinnor  är otrogen hela tiden tyvärr men jag vet ej hur länge ska bli så. De fyra månaderna hade jag sex med fem kvinnor. Jag känner mig ledsen eftersom hon gör allt för mig förra året köpte hon åt mig en volvo v60 o  förra veckan en iphone 8 plus + kläder o skor men så lever jag. ibland säger hon mig hon kan leva utan sex men jag älskar henne mycket.

• Anonym (Usch)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 23:36:05 följande:

Hur menar du att jag begränsar hennes liv?

Du begränsar henne till att leva med en man som har noll respekt för henne, som ljuger och är otrogen.
  • Anonym (i)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:15:45 följande:

Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?
    Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?
    Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?
    Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

Har du ens funderat på om det är du som är problemet med din frus låga sexlust? Du pratar om när tjejer inte ställer upp på sex, förstår du att sex är till för bådas njutning och inte enbart om männens?
    Dessutom, du pratar om att din fru inte ska få begränsa ditt sexliv men du vill ha sex varje dag, men istället får du åka till en annan världsdel och köpa dig ett hål en gång om året. Allvarligt, har du funderat på om du kanske borde försöka göra dig själv mer attraktiv?
  • Anonym (Damned if you...)
    Anonym (i) skrev 2018-08-04 23:41:43 följande:
    Har du ens funderat på om det är du som är problemet med din frus låga sexlust? Du pratar om när tjejer inte ställer upp på sex, förstår du att sex är till för bådas njutning och inte enbart om männens?
    Dessutom, du pratar om att din fru inte ska få begränsa ditt sexliv men du vill ha sex varje dag, men istället får du åka till en annan världsdel och köpa dig ett hål en gång om året. Allvarligt, har du funderat på om du kanske borde försöka göra dig själv mer attraktiv?

Om kvinnan inte kan komma beror det på mannen och om mannen inte får upp den beror det också på mannen.

Vilket ansvar har kvinnan för den gemensamma njutningen förutom att ligga som en långvårdspatient?

• Anonym (Damned if you...)
    Anonym (i) skrev 2018-08-04 23:41:43 följande:

Hade du skuldbelagt kvinnan om mannen hade haft låg sexlust?

Hade du frågat en kvinna om hon gjort sig mer attraktiv?

Det osar sur gammal läderfitta om ditt inlägg lång väg...

Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?