• Anonym (slangen)

Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?
    Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?
    Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?
    Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?
  • Anonym (Pucko)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:15:45 följande:

Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?

Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?

Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?

Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

Varför ska tjejen ställa upp? Gör det skönt för henne istället. Får hon härliga orgasmer kan jag lova att hon vill ha sex varje dag. Om sexet däremot bara är in och ut som inte är skönt och inte leder till orgasm varför hålla på med det öht? Bättre då göra det själv, eller skaffa en älskare.
  • Anonym (Pucko)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:23:42 följande:

Åker till Japan en gång per år och köper sex där. Tjejerna där är både väldigt unga är jävligt heta. Men det är ingen permanent, hållbar lösning eftersom jag bara kan göra det en gång per år. Men visst ser man fram emot det.

Stackars tjejer som måste ha sex med dig. Uppenbarligen kan du inte tillfredsställa kvinnor och måste därför köpa kvinnokroppar att onanera med.
  • Anonym (Pucko)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:36:59 följande:

Varför ska jag låta henne eller någon annan kvinna begränsa mitt sexliv? Hade hon ställt upp oftare hade jag inte haft behovet.

Om du kunnat tillfredsställa henne hade hon garanterat velat ha sex med dig. Du vet sex ska vara skönt för BÅDA! Tror det är dags för din fru att skaffa en älskare.
  • Anonym (Pucko)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 23:36:05 följande:

Hur menar du att jag begränsar hennes liv?Nej, det tycker hon inte. Hon har bara inte samma lust som jag har. För övrigt är ditt inlägg extremt oförskämt.Jag utnyttjar inte unga flickor, de är där av fri vilja för att tjäna pengar. På vilket sätt är det mitt fel att hon, precis som de flesta andra kvinnor, har mindre lust?

Sluta snacka skit, det kommer du inget vart med.

1) Din fru har inte lust eftersom hon vet att sex med dig ändå inte ger henne nån tillfredsställelse

2) Nej den absoluta majoriteten av alla prostituerade gör det inte alls för att de vill.
  • Anonym (Pucko)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 23:58:29 följande:

Sluta snacka skit. Alla vet att kvinnor behöver extra stimulans utöver vanligt sex för att komma.

Eh nej. Vi är många kvinnor här som kan intyga att det inte är så, och dessutom vill vi ha sex som är skönt långt innan vi kommer också.

En av mina väninnor har just skaffat en älskare. Hon har inte velat ha sex med sin man på ett halvår. Hon får ut noll och känner sig som en sexdocka säger hon. Nu har hon sex så fort hon kommer åt och är kåt hela tiden.
  • Anonym (Pucko)
    Anonym (Man, 37) skrev 2018-08-04 13:39:41 följande:

Det är väl inte männens fel att en kvinna inte kan få vaginala orgasmer? I vissa fall kanske, men inte alla.

Min man smeker min klitta ibland och i vissa ställningar stimuleras den naturligt av hans pung eller mage . En man som bara pumpar på, endast med fokus på sin egen njutning är INTE skön i sängen.
  • Anonym (Pucko)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-05 10:29:06 följande:

De är inte utsatta, sluta gissa och hitta på. Det är olagligt att köpa sex i Sverige. Men kvinnor som vill får sälja.

Det är "normalt" för henne, men alldeles för lite för mig. Jag tillgodoser bara mitt behov.

Om du tror att unga flickor prostituerar sig frivilligt bara för att det är lagligt är du väldigt naiv. Alternativt har du skapat stora skygglappar för att kunna utnyttja andra utan att få dåligt samvete. Har du nånsin haft sex med någon som njutit lika mycket som du? Det är fantastiskt! En fru som inte njuter av sex med dig utan bara ställer upp, och prostituerade som aldrig haft sex med dig om du inte betalt är ensidigt sex, väldigt likt onani eftersom bara du blir tillfredsställd.
  • Anonym (Pucko)
    Inga bekymmer skrev 2018-08-05 19:30:57 följande:

Har du alltså frågat din fru om hon kan tänka sig ha ett öppet förhållande? Hur har hon annars försökt förbjuda dig? Om man vet med sig att man inte kommer vilja vara trogen i ett förhållande så gör man bäst i att hitta någon som vill ha ett öppet förhållande. Det verkar ju vara trendigt med öppna förhållanden nu så det är nog inte så svårt att hitta nån som vill leva så, såvida man inte är en otrevlig och motbjudande person.

Problemet är väl att TS är dålig på att tillfredsställa kvinnor så hur hitta en KK till det öppna förhållandet?
  • Anonym (Pucko)
    Anonym (13) skrev 2018-08-06 21:54:56 följande:

Men ge dig. Du gick in i ett förhållande med en kvinna, då lovade du att vara trogen. Så är det bara.

Vill du inte det? Ja men fine, lämna henne då! Eller berätta att du vill kunna knulla vid sidan om för att hon inte ger dig tillräckligt mycket sex.

Utan frun skulle det bli ännu mindre sex. Det är väl därför han stannar kvar. Om de separerade skulle det dock troligen bli mer sex för henne.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (Pucko) skrev 2018-08-06 22:19:27 följande:
    Min man smeker min klitta ibland och i vissa ställningar stimuleras den naturligt av hans pung eller mage . En man som bara pumpar på, endast med fokus på sin egen njutning är INTE skön i sängen.
    Det är det vi andra försökt säga ett tag nu. Kvinnor kommer inte av vanligt sex, man måste stimulera dem vid sidan om. Vilket är ett tecken på att det är biologiskt oväsentligt huruvida kvinnan kommer eller inte, det blir barn i alla fall.
    Anonym (Pucko) skrev 2018-08-06 22:08:38 följande:
    1) Din fru har inte lust eftersom hon vet att sex med dig ändå inte ger henne nån tillfredsställelse

2) Nej den absoluta majoriteten av alla prostituerade gör det inte alls för att de vill.
    1) Du är full av skit. Du drar till med vilda gissningar och illa dolda förolämpningar (precis som en riktig kvinna) istället för att bemöta argument. Kvinnor har inte lust lika ofta, det har redan bevisats i studier så håll käft nu.

2) Vad vet du om det? Dessutom beror det väldigt mycket på vilket land vi talar om. De japanska tjejerna jag går till har redan heltidsjobb, de gör detta vid sidan om för att tjäna mer pengar. Ingen jävel tvingar dem till det.

Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?