• Anonym (slangen)

Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?
    Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?
    Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?
    Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?
  • Anonym (hallå)

Blir din tjej tillfredsställd när ni har sex? För bara att du kallar det "ställa upp", att hon borde "ställa upp" mer, säger ju något... Vem som helst tappar lusten om sex handlar om att ställa upp och inte om den egna njutningen.

• Anonym (Man, 37)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:36:59 följande:

Varför ska jag låta henne eller någon annan kvinna begränsa mitt sexliv? Hade hon ställt upp oftare hade jag inte haft behovet.

"Ställt upp"?? Inte konstigt att hon inte vill ha sex.
  • Anonym (N)
    Anonym (Man, 37) skrev 2018-08-04 07:53:30 följande:

Där är du ute och cyklar...

Var väldigt fel av mig att skriva så. Menade mer att ts uppenbarligen inte är kapabel att ge kvinnor vaginalorgasmer. Det är ju uppenbarligen så då han inte ens är medveten om att det är möjligt för kvinnor att få det.

Som sagt. Är inte förvånad över att den stackars frun har tappat lusten. Ts låter inte som någon 10-poängare i sänghalmen direkt.
  • Anonym (Te)

Tjejer ska INTE "ställa upp på sex". Man ska ha sex med tjejer som själva vill ha sex.

• Anonym (Ducky)

Köper typiska knarkbrudar å betalar för att bajsa på deras bröst och ansikte. Också för att min fru gör mig sur då.

• Anonym (Man, 37)
    Anonym (N) skrev 2018-08-04 09:16:45 följande:

Var väldigt fel av mig att skriva så. Menade mer att ts uppenbarligen inte är kapabel att ge kvinnor vaginalorgasmer. Det är ju uppenbarligen så då han inte ens är medveten om att det är möjligt för kvinnor att få det.

Som sagt. Är inte förvånad över att den stackars frun har tappat lusten. Ts låter inte som någon 10-poängare i sänghalmen direkt.

Det är väl inte männens fel att en kvinna inte kan få vaginala orgasmer? I vissa fall kanske, men inte alla.
  • Anonym (N)
    Anonym (Man, 37) skrev 2018-08-04 13:39:41 följande:

Det är väl inte männens fel att en kvinna inte kan få vaginala orgasmer? I vissa fall kanske, men inte alla.

Nej så klart inte i alla fall men många gånger är det ju såklart så. Att ha sex med en man som inte vet vad han håller på med.. Klart inte det är kul.
  • uffe 2
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:15:45 följande:

Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?

Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?

Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?

Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

Jag vill vara min kvinna trogen och anser att de finns mer saker än bara sex åxå. Sen har jag jobbat bort mycket av dessa typer av behov. Jag har respekt för min kvinna och skulle aldrig gå bakom ryggen och kränka henne på detta sätt. Jag ser inte dessa alternativ som någon lösning för långvarigt välmående och lycka utan en nedåtgående spiral av problem och självdestruktivitet. En bättre idé är ju att prata med sin kvinna och välja att utvecklas tillsammans på alla plan annars är relationen inte än relation tycker jag. Jag tror inte du själv skulle tycka de kändes så bra i själen om hon knullar olika storkukade män så fort hon känner för det och uttala sig negativt om erat sexliv ?
  • Anonym (Milf:))
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 23:49:13 följande:

Det är ju inte direkt så att kvinnor kommer av vanligt sex, man måste stimulera dem extra för att de ska nå den punkten. Dessutom finns det lite biologisk nytta för en kvinna att komma.

Vissa kvinnor kommer bara genom penetration. Själv gör jag det beroende på hur jag mår.

Men kom efter mogen ålder. Ca vid 36 år. Som yngre bara genom yttre stimulans.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:51:19 följande:
    Det här har pågått i år. Jag vill ha sex, eller åtminstone lite hångel, varje dag, Hon kanske vill en gång varannan vecka. Då är det klart att det skapas ett behov som måste tillfredsställas. Och jag vill inte lämna henne pga av dottern som fortfarande är liten.

Jag vill behålla min tjej för jag älskar henne och vi har en dotter tillsammans. Men jag tänker inte låta henne begränsa min sexlust.
    Sex 1 gång per år med prostituerad är alltså vad som räcker för någon som vill ha sex varje dag men inte har det mer än några gånger per månad. 
Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?