• Anonym (slangen)

Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?
    Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?
    Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?
    Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?
  • Anonym (G)

En person som bedrar sin partner pga ojämn sexlust och köper sex av småbrudar och tycker det är ok och t o m blameshiftar genom att anklaga sin partner för att kontrollera är egocentrisk och oempatisk, lite ruttnare än snittet i landet helt enkelt.

Tänk om jag typ ville slå någon och ba? nä ?jag tänker inte låta henne kontrollera mig, så jag slår så mycket jag vill?.

Ingen anledning att trilla ner i en sandlåda och kontra med gissningar om varför hon inte har lust.

• Anonym (slangen)
    Anonym (G) skrev 2018-08-06 23:15:42 följande:

En person som bedrar sin partner pga ojämn sexlust och köper sex av småbrudar och tycker det är ok och t o m blameshiftar genom att anklaga sin partner för att kontrollera är egocentrisk och oempatisk, lite ruttnare än snittet i landet helt enkelt.

Tänk om jag typ ville slå någon och ba? nä ?jag tänker inte låta henne kontrollera mig, så jag slår så mycket jag vill?.

Ingen anledning att trilla ner i en sandlåda och kontra med gissningar om varför hon inte har lust.

Själva ordet bedra och att vara otrogen har ju bara skapats av folk som inte klarar av att tillfredsställa den de är ihop med. Det är total bullshit.

Om inte kvinnan vill ha sex löser man begäret på annat håll. Kvinnan ska inte kontrollera mannens sexualitet genom att stämpla massa påhittad skit på honom (otrogen, mm).

Antingen har hon sex eller så har mannen sex med någon annan. Inte svårare än så.
  • Anonym (i)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-06 22:36:56 följande:
    Det är det vi andra försökt säga ett tag nu. Kvinnor kommer inte av vanligt sex, man måste stimulera dem vid sidan om. Vilket är ett tecken på att det är biologiskt oväsentligt huruvida kvinnan kommer eller inte, det blir barn i alla fall.
    Anonym (Pucko) skrev 2018-08-06 22:08:38 följande:
    1) Din fru har inte lust eftersom hon vet att sex med dig ändå inte ger henne nån tillfredsställelse

2) Nej den absoluta majoriteten av alla prostituerade gör det inte alls för att de vill.
    1) Du är full av skit. Du drar till med vilda gissningar och illa dolda förolämpningar (precis som en riktig kvinna) istället för att bemöta argument. Kvinnor har inte lust lika ofta, det har redan bevisats i studier så håll käft nu.

2) Vad vet du om det? Dessutom beror det väldigt mycket på vilket land vi talar om. De japanska tjejerna jag går till har redan heltidsjobb, de gör detta vid sidan om för att tjäna mer pengar. Ingen jävel tvingar dem till det.

Du har skrivit flera gånger att det är oväsentligt biologiskt om kvinnor kommer eller inte, hur är det relevant ens? Du försöker väl inte direkt skaffa barn med de prostituerade du träffar?
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-06 23:24:15 följande:
    Själva ordet bedra och att vara otrogen har ju bara skapats av folk som inte klarar av att tillfredsställa den de är ihop med. Det är total bullshit.

Om inte kvinnan vill ha sex löser man begäret på annat håll. Kvinnan ska inte kontrollera mannens sexualitet genom att stämpla massa påhittad skit på honom (otrogen, mm).

Antingen har hon sex eller så har mannen sex med någon annan. Inte svårare än så.
    Du är lika ok med att din fru skaffar sig en älskare?
  • Anonym (Pucko)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-06 22:36:56 följande:

Det är det vi andra försökt säga ett tag nu. Kvinnor kommer inte av vanligt sex, man måste stimulera dem vid sidan om. Vilket är ett tecken på att det är biologiskt oväsentligt huruvida kvinnan kommer eller inte, det blir barn i alla fall.1) Du är full av skit. Du drar till med vilda gissningar och illa dolda förolämpningar (precis som en riktig kvinna) istället för att bemöta argument. Kvinnor har inte lust lika ofta, det har redan bevisats i studier så håll käft nu.

2) Vad vet du om det? Dessutom beror det väldigt mycket på vilket land vi talar om. De japanska tjejerna jag går till har redan heltidsjobb, de gör detta vid sidan om för att tjäna mer pengar. Ingen jävel tvingar dem till det.

Min man stimulerar UNDER TIDEN vi har sex. Vissa män klarar det nämligen, och till skillnad från dig är han empatisk och älskar att se mig njuta. Han har inte sex med mig för att enbart tillfredsställa sig själv.

Du INBILLAR dig att det är så med de japanska flickorna, eller försöker inbilla oss. Du bryr dig ju faktiskt bara om din egen njutning. En väldigt typisk torsk med andra ord. De struntar nämligen i om den de har sex med gillar det eller mår dåligt av det.
  • Anonym (G)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-06 23:24:15 följande:

Den som har sex med andra utan överenskommelse med partner om att det är ok den bedrar. Sedan finns det givetvis personer som inte bryr sig om att man skadar sin nästa känslomässigt. Det är det som är förklaringen. Sen kan man absolut förklara orsak och verkan som du gör, typ "du kollade snett, alltså sköt jag, svårare är det inte'. Men i ett normalt samhälle tar man även hänsyn till rimliga etiska och moraliska regler.

Den som vill avvika får komma överens.

Vill man slåss går man till en boxningsklubb. Man slår inte den som inte blir slagen och dillar inte heller om att 'du gjorde det mot dig själv eftersom du gjorde mig besviken som inte ville, försök inte kontrollera min frihet att slå'.
  • Anonym (G)

*Man slår inte den som inte vill eller kommit överens om att bli slagen (undantag juridisk nödsituation)

• FreshLinen

TS! Vad tror DU är anledningen till att DIN fru inte vill ha mer sex med dig? Är det enbart för en undersökning i aftonbladet som du nu har bestämt dig för att kvinnor inte vill ha mycket sex?

Ja nu tjatar jag säkert för en del men i min tråd ?Så här är det män? under sex o samlevnad så är min poäng att anledningen till att kvinnan inte är sugen på sex eller ställer upp hela tiden är för att hon inte attraheras av sin man längre.

Den åtrån som fanns när ni blev tillsammans (då man hade sex jämnt) är borta. Det finns ingen stabil grund hos er och troligtvis är din fru inte nöjd med dig som man. Du kanske inte hjälper till hemma, inte uppskattar henne, har blivit ful, egoistisk i sängen eller tjatig vad vet jag?! Men hon tänder inte på dig, det är ett FAKTUM!!

• Inga bekymmer
    Anonym (Pucko) skrev 2018-08-06 22:13:08 följande:

Eh nej. Vi är många kvinnor här som kan intyga att det inte är så, och dessutom vill vi ha sex som är skönt långt innan vi kommer också.

En av mina väninnor har just skaffat en älskare. Hon har inte velat ha sex med sin man på ett halvår. Hon får ut noll och känner sig som en sexdocka säger hon. Nu har hon sex så fort hon kommer åt och är kåt hela tiden.

Många kvinnor har nog svårt att komma eller kan inte komma alla genom enbart in och ut-rörelse i ett samlag dock, det tycker jag nog är allmänt känt att det ofta är så. Men hur det ens är relevant för diskussionen förstår jag inte riktigt. Nu VET vi ju faktiskt inte om TS är så kass i sängen med sin fru som många här påstår utan att veta. Dock kan man tänka att med TS extremt egoistiska tankesätt så kanske han inte bryr sig om hans fru får komma eller ej..

Vi som har bra män som bryr sig vill hellre se oss njuta än att vi ska ställa upp och sära på benen så fort mannens lust faller på:)

Angående din väninna så känns det ju lite sorgligt att hon stannar kvar med en man som hon känner så med.. och samtidigt bedrar honom. Men läser man här på familjeliv så får man ju intrycket av att det är lite inne att ha en älskare och stanna kvar i sitt dåliga förhållande.
  • Anonym (Pucko)
    Inga bekymmer skrev 2018-08-07 15:39:49 följande:

Många kvinnor har nog svårt att komma eller kan inte komma alla genom enbart in och ut-rörelse i ett samlag dock, det tycker jag nog är allmänt känt att det ofta är så. Men hur det ens är relevant för diskussionen förstår jag inte riktigt. Nu VET vi ju faktiskt inte om TS är så kass i sängen med sin fru som många här påstår utan att veta. Dock kan man tänka att med TS extremt egoistiska tankesätt så kanske han inte bryr sig om hans fru får komma eller ej..

Vi som har bra män som bryr sig vill hellre se oss njuta än att vi ska ställa upp och sära på benen så fort mannens lust faller på:)

Angående din väninna så känns det ju lite sorgligt att hon stannar kvar med en man som hon känner så med.. och samtidigt bedrar honom. Men läser man här på familjeliv så får man ju intrycket av att det är lite inne att ha en älskare och stanna kvar i sitt dåliga förhållande.

Tro mig. Jag har tjatat på att hon måste prata med sin man och inte vara otrogen.
  • Pentra

Verkar som att tråden är startad av någon som bara har sex för sin egen njutnings skull och som enbart tänder på att se sin k*k glida in och ut mellan någon annans lår tills satsen kommer farande, och anser primitivt och egoistiskt att det är det enda som betyder något. :-/ För, personen i fråga, verkar ju totalt ha missat den underbara och djupa känsla som uppstår när man tillsammans har sex i njutningens tecken och verkligen bryr sig om och intensivt hänger sig åt varandra. Och, att TS i sin enfald anser att orgasmen har ringa betydelse för kvinnan påvisar en ohyggligt primitiv tankeverksamhet i ämnet. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?