Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:51:19 följande:

Det här har pågått i år. Jag vill ha sex, eller åtminstone lite hångel, varje dag, Hon kanske vill en gång varannan vecka. Då är det klart att det skapas ett behov som måste tillfredsställas. Och jag vill inte lämna henne pga av dottern som fortfarande är liten.

Jag vill behålla min tjej för jag älskar henne och vi har en dotter tillsammans. Men jag tänker inte låta henne begränsa min sexlust.

Fast ts. Din fru/sambo tycker ju uppenbarligen att du suger fett i sänghalmen, annars hade hon ju såklart velat ha mer sex med dig. Gör henne en tjänst. Gör slut så hon får en chans att hitta någon som kan knulla henne på riktigt istället. Vad får dig att tro att du har rätt att begränsa hennes sexliv så?

Tänk att behöva åka till Japan för att lyckas hitta någon som vill knulla med en.. Hade skämts, va pinsamt.
  • Anonym (N)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 23:36:05 följande:

Hur menar du att jag begränsar hennes liv?Nej, det tycker hon inte. Hon har bara inte samma lust som jag har. För övrigt är ditt inlägg extremt oförskämt.Jag utnyttjar inte unga flickor, de är där av fri vilja för att tjäna pengar. På vilket sätt är det mitt fel att hon, precis som de flesta andra kvinnor, har mindre lust?

Sluta snacka skit, det kommer du inget vart med.

Oförskämt? Blev du kränkt nu? Trodde inte du var så satans känslig.

Klart hon har mindre lust. Just för att du är tråkig i sängen. Jag har också haft lite lust med flera pojkvänner genom åren. Just för att de inte visste vad de höll på med. Då blir det ju inget kul. Det förstår du nog själv. Låt henne träffa en riktig man så ska du se att hon får lusten tillbaka. Stackarn, hon är säkert kvar av samma anledning som du, pga ert barn. Troligen hittar hon nog dock någon som kan tillfredsställa henne på närmare håll än Japan.
  • Anonym (N)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 23:49:13 följande:

Det är ju inte direkt så att kvinnor kommer av vanligt sex, man måste stimulera dem extra för att de ska nå den punkten. Dessutom finns det lite biologisk nytta för en kvinna att komma.

Japp! Här har vi det. Du kan inte dina grejer helt klart.
  • Anonym (N)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 23:57:41 följande:

Kvinnor som du vill inte inse att kvinnor generellt har mindre sexlust än män. Så istället drar du till med första bästa bortförklaring. För ingenting är ju någonsin kvinnans fel, eller hur?

Dessutom är detta väldigt off topic och inte vad tråden handlade om. Den är för män som vill berätta hur de kompenserar för ovilliga kvinnor.

Bästa vore nog om du försvann från tråden, såvida du inte har något konstruktivt att komma med.

Kvinnor som jag? Var står det att jag är kvinna? Blev det jobbigt nu? Du har kanske aldrig tänkt tanken att det är du som inte presterar så att hon orkar hålla uppe lusten? Jag skulle nog kunna få igång henne om du är nyfiken på att se om jag har rätt? För med största sannolikhet så får hon lusten tillbaka med rätt man.
  • Anonym (N)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 23:58:29 följande:

Sluta snacka skit. Alla vet att kvinnor behöver extra stimulans utöver vanligt sex för att komma.

Är du 15 år eller? Det var det dummaste jag hört. Kanske om man är "dåligt" utrustad men många killar kan få tjejer att komma endast genom "vanligt sex". Börjar bli lite pinsamt här..
  • Anonym (N)
    Pentra skrev 2018-08-04 00:21:20 följande:

Endsts drygt 20 procent av tjejer/kvinnor kan få krampande orgasm enbart genom samlag. Och det behöver alltså inte alls ha med killens "utrustning" att göra. ... Med vänlig hälsning, Pentra

20 % är en hel del. Har väl lyckats pricka in dom då! Och ts har missat hela livet ;)
  • Anonym (N)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-04 00:19:25 följande:

Jag känner min tjej betydligt bättre än du gör. Du drar ett argument ur röven som baseras på dina gissningar.Nej, det kan dem inte. Sluta ljug och snacka skit.

Kan tänka mig att en barnafader som åker till Japan för att knulla småtjejer inte riktigt klarar av att ta någon som helst kritik samt tänka tanken att den bedragna frun också kan vara otrogen. För det är väl bara du som har rätt till det? Utifrån dina aggressioner så är det nog så. Vilken "man" du är.
  • Anonym (N)
    Anonym (Man, 37) skrev 2018-08-04 07:53:30 följande:

Där är du ute och cyklar...

Var väldigt fel av mig att skriva så. Menade mer att ts uppenbarligen inte är kapabel att ge kvinnor vaginalorgasmer. Det är ju uppenbarligen så då han inte ens är medveten om att det är möjligt för kvinnor att få det.

Som sagt. Är inte förvånad över att den stackars frun har tappat lusten. Ts låter inte som någon 10-poängare i sänghalmen direkt.
  • Anonym (N)
    Anonym (Man, 37) skrev 2018-08-04 13:39:41 följande:

Det är väl inte männens fel att en kvinna inte kan få vaginala orgasmer? I vissa fall kanske, men inte alla.

Nej så klart inte i alla fall men många gånger är det ju såklart så. Att ha sex med en man som inte vet vad han håller på med.. Klart inte det är kul.
Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?