• Jinxedqueen

Vi som har bf April 2019

Hejsan!

Jag är en kvinna på unga 28 år boendes i Kista med min sambo.

Bara av en slump kände jag på mig att det var dags att kissa på den berömda stickan. 4 dagar till BIM.

Vi blev gravida även förra månaden men tyvärr växte den knackigt och blev ett tidigt missfall.

(Nu hoppas jag bilden syns och att det VERKLIGEN inte är ett spökstreck)

Men 4 april ska denna snutt kika ut.

Nu undrar jag, är vi fler? Vilka är ni? Har ni vågat testa?

Kram!
  • Svar på tråden Vi som har bf April 2019
  • stjärnasomärdin
    Tiffany skrev 2018-08-21 16:10:23 följande:

idag kissade jag på stickan efter några veckors av illamående och extrem hunger haha SER NI?

Jajamen!
  • Sabo
    malinsarbacken skrev 2018-08-21 12:50:56 följande:

Fick troligtvis ett MF idag i vecka 6+2. Blödning sen igår som tilltagit ordentligt nu med smärta i rygg och äggstockar. Fick ett VUL idag där de såg en begynnelse till graviditet åtminstone som var daterad til v 4+0 i sådant fall. Får förhoppningsvis det bekräftat om en vecka då jag ska tillbaka på VUL igen. Sen är det bara att försöka igen.. var enormt ledsen igår samt imorse men nu känns det mer som att om det var fel på embryot från början så finns det inget man kan göra :(

Shit, Beklagar verkligen!!! :( <3 
  • Freijah

Jag plussade idag, bf 29e april.

Jag är 34 år och bor i USA.

Har en pojk född nov 10 2010 och en pojk född april 25 2017. Är nog lite chockad för jag förväntade mig verkligen inte detta!

• malinsarbacken
    Sabo skrev 2018-08-22 01:18:17 följande:

Shit, Beklagar verkligen!!! :( <3 

Åh tack!! Som sagt så känns det ändå helt okej då det är naturens gång och det var ett barn som inte var livsdugligt. Kanske lättare då jag också redan har en 10 månaders hemma som är min ögonsten! :)) hoppas på nytt plus nästa gång igen när ÄL kommer igång! Lycka till!
  • malinsarbacken
    stjärnasomärdin skrev 2018-08-21 18:22:23 följande:

Jag beklagar och hoppas såklart att så inte är fallet! Fick själv missfall i vecka 6+3 i juni och blev sedan gravid direkt igen utan mens emellan! Önskar er lycka till!

Tack!! Det känns ändå helt ok när man smält det och hoppas det blir likadant för mig att jag blir gravid igen direkt utan mens. Bara att börja jaga ÄL när blödningen slutat helt enkelt. Önskar dig lycka till med din graviditet! :))
  • malinsarbacken
    malinsarbacken skrev 2018-08-22 18:52:36 följande:[/

[quote=78985665][quote-nick]lovisaandersson skrev 2018-08-21 18:53:23 följande:

Beklagar verkligen :(

Öh skulle ha vart ett hjärta och inte ?? Haha! :)
  • Tiffany

Finns de någon som är gravid med sitt första barn här ? och ni andra också.. Känner ni oro, kanske lite smått panik? 

Jag kan känna mig lite frånvarande i känslor , overklighetskänslor liksom .. är i tidig vecka.. 3-4 eller kanske 5-6 ska ringa barnmoskan imorgon! 

känner oro för framtiden om hur min ikropp t ex ska klara en graviditet osv 

• Modestyme

Igår hade jag växtvärk. Inget konstigt för det har jag haft till och från under hela graviditeten. Men så var jag på toa och såg bruna flytningar och så kom det rosa när jag kissade. Bröt ihop fullständigt och grät och grät. Är i v 10. 9+4.

Ringde barnmorskan. Hon sa att då länge jag inte blöder så ska jag avvakta. Och så sa hon att man kan få så utan att det är någon fara men att hon inte kan säga att det inte är det. Och om jag börjar blöda ska jag ringa gynakuten. Och att hon hoppas att dom får se mig i slutet av månaden på inskrivning.

Det är mitt första barn och jag har längtat så i flera år på att skaffa barn så jag känner mig så orolig. Jag hoppas att det går vägen ändå. Känns som att det är 50/50 nu. Ville bara dela med mig.

Grattis alla och ull er som fått missfall så hoppas jag att ni snart kommer få en liten som mår bra!!! All kärlek till er.

• Beares

Hej, plussade häromdagen och har BF den 25e april. Startade en FB grupp igår kväll som jag tänkte man kunde samlas och följa varandra? Vill ni vara med skriv en FB mejladress här så kan jag lägga till er. Finns många grupper med flera 100pers men jag skulle vilja ha en liten mindre på ca ´40-50pers Skrattande

Svar på tråden Vi som har bf April 2019