Inlägg från: malinsarbacken |Visa alla inlägg
  • malinsarbacken

Vi som har bf April 2019

Hej!

28 år gammal från Örebro som plussade i Fredags!

Har ett barn sen tidigare född oktober -18 så det ska bli fantastiskt härligt att få ett syskon tätt, då det alltid vart min dröm :)

Använde NC för att bli gravid och blev ganska chockad när det funkade på första försöket! Har Bf 13/4 och hoppas på det bästa att allt går vägen denna gång med :)

• malinsarbacken

Fick troligtvis ett MF idag i vecka 6+2. Blödning sen igår som tilltagit ordentligt nu med smärta i rygg och äggstockar. Fick ett VUL idag där de såg en begynnelse till graviditet åtminstone som var daterad til v 4+0 i sådant fall. Får förhoppningsvis det bekräftat om en vecka då jag ska tillbaka på VUL igen. Sen är det bara att försöka igen.. var enormt ledsen igår samt imorse men nu känns det mer som att om det var fel på embryot från början så finns det inget man kan göra :(

• malinsarbacken
    Sabo skrev 2018-08-22 01:18:17 följande:

Shit, Beklagar verkligen!!! :( <3 

Åh tack!! Som sagt så känns det ändå helt okej då det är naturens gång och det var ett barn som inte var livsdugligt. Kanske lättare då jag också redan har en 10 månaders hemma som är min ögonsten! :)) hoppas på nytt plus nästa gång igen när ÄL kommer igång! Lycka till!
  • malinsarbacken
    stjärnasomärdin skrev 2018-08-21 18:22:23 följande:

Jag beklagar och hoppas såklart att så inte är fallet! Fick själv missfall i vecka 6+3 i juni och blev sedan gravid direkt igen utan mens emellan! Önskar er lycka till!

Tack!! Det känns ändå helt ok när man smält det och hoppas det blir likadant för mig att jag blir gravid igen direkt utan mens. Bara att börja jaga ÄL när blödningen slutat helt enkelt. Önskar dig lycka till med din graviditet! :))
  • malinsarbacken
    malinsarbacken skrev 2018-08-22 18:52:36 följande:[/

[quote=78985665][quote-nick]lovisaandersson skrev 2018-08-21 18:53:23 följande:

Beklagar verkligen :(

Öh skulle ha vart ett hjärta och inte ?? Haha! :)
Svar på tråden Vi som har bf April 2019