Sofieee skrev 2018-08-28 14:28:17 följande:
Hur mår ni? Jag har mått så bra de senaste veckorna att jag trott jag inbillat mig så bokade in ett privat ultraljud som idag visade ett tickande hjärta som satt på rätt plats. Så overkligt. Nu är det dags att vänta några veckor till på nästa ultraljud (v12 för kub) och efter det kan jag förhoppningvis börja tro att det händer. Känns som ?alla? har så mycket symptom och mår dåligt. Jag mår som vanligt förutom ömma bröst typ, inget illamående och jobbar och rider som vanligt. Antar att borde vara glad för det men känns också konstigt när man läser/hör om hur många som kräks och mår kasst.
Bakiskänsla här som kommer och går under dagen, hoppas det håller sig där och inte utvecklas till renodlat illamående! Haft i 1,5 vecka typ fast mer sällan i början,
återkommande under hela dagen nu de senaste dagarna. Tycker de ömma brösten blivit mindre ömma senaste veckan men fortfarande där. Ingen trötthet, uppblåst mage eller vad för symtom man mer kan ha ännu ;) Skulle säga att jag har mer symtom denna graviditeten än de andra tre, dock inget som påverkar mig i vardag/jobb just nu.