Inlägg från: nadie2019 |Visa alla inlägg
  • nadie2019

Vi som har bf April 2019

Hej, också en som plussat.

Beräknad BF 4/4 om det stämmer.

Första barnet, 27 år och bor i Stockholm.

Hade mer symptom första dagarna (?) ömma bröst och illamående. Känns knappt som jag är gravid längre.. Ibland gör det ont i magen. Men vet inte. Man blir ju orolig..

• nadie2019
    Lindapåjakt skrev 2018-08-09 07:21:02 följande:

Haloj!

Plussa imorse men har väl kunnat testa tidigare men bara väntat på att mensen skulle komma, hade två MF innan sommaren så vi sa att vi bara skulle ta det som det kommer under sommaren och njuta av varandra, sol, bad och god mat! Tydligen fungerade det när kroppen fick varva ner!

Till mig! 30 år bor i Stockholm och har en dotter på 3 år sen innan, jobbar som förskolelälare. Följer gärna mer er andra! Grattis till alla pluss

Så kul, grattis!

Är 27 år, bor i Stockholm och jobbar också som förskollärare :)

Kom och tänka på en sak idag, hur är du med lek i sandlådan - angående toxoplasman? :o
  • nadie2019
    H91 skrev 2018-08-08 22:06:20 följande:

Hej!

Hoppar in här...

Fick mitt första plus på stickan imorse. BIM+2.

Om allt går som det ska, får jag och sambon vårt första barn den 18/4-19. :)

Mina symptom: ömma bröst och molande/mensvärk som kommer och går sedan ÄL.

Just nu har sambon panik över plusset.. Trots att vi var överens om att försöka. (Slutade med skydd i april-18). Jag hoppas att hans panik går över inom kort och att vi kan glädjas åt det tillsammans..

Min sambo har också lite smått panik. Vi trodde väl inte att det skulle gå såhär snabbt! Dock så har min molande värk försvunnit, så man undrar..
  • nadie2019
    hoppasbli4 skrev 2018-08-10 16:54:46 följande:

Känns ju ändå lovande att blödningen har avtagit och inte var så stor! Håller tummarna för dig