Inlägg från: nadie2019 |Visa alla inlägg
  • nadie2019

Vi som har bf April 2019

Hej, också en som plussat.

Beräknad BF 4/4 om det stämmer.

Första barnet, 27 år och bor i Stockholm.

Hade mer symptom första dagarna (?) ömma bröst och illamående. Känns knappt som jag är gravid längre.. Ibland gör det ont i magen. Men vet inte. Man blir ju orolig..

• nadie2019
    Lindapåjakt skrev 2018-08-09 07:21:02 följande:

Haloj!

Plussa imorse men har väl kunnat testa tidigare men bara väntat på att mensen skulle komma, hade två MF innan sommaren så vi sa att vi bara skulle ta det som det kommer under sommaren och njuta av varandra, sol, bad och god mat! Tydligen fungerade det när kroppen fick varva ner!

Till mig! 30 år bor i Stockholm och har en dotter på 3 år sen innan, jobbar som förskolelälare. Följer gärna mer er andra! Grattis till alla pluss

Så kul, grattis!

Är 27 år, bor i Stockholm och jobbar också som förskollärare :)

Kom och tänka på en sak idag, hur är du med lek i sandlådan - angående toxoplasman? :o
  • nadie2019
    H91 skrev 2018-08-08 22:06:20 följande:

Hej!

Hoppar in här...

Fick mitt första plus på stickan imorse. BIM+2.

Om allt går som det ska, får jag och sambon vårt första barn den 18/4-19. :)

Mina symptom: ömma bröst och molande/mensvärk som kommer och går sedan ÄL.

Just nu har sambon panik över plusset.. Trots att vi var överens om att försöka. (Slutade med skydd i april-18). Jag hoppas att hans panik går över inom kort och att vi kan glädjas åt det tillsammans..

Min sambo har också lite smått panik. Vi trodde väl inte att det skulle gå såhär snabbt! Dock så har min molande värk försvunnit, så man undrar..
  • nadie2019
    hoppasbli4 skrev 2018-08-10 16:54:46 följande:

Känns ju ändå lovande att blödningen har avtagit och inte var så stor! Håller tummarna för dig

Mitt psyke mår verkligen inte bra av att vara gravid, är så sjukt orolig för allt! Växvärken har nästan avtagit helt och nu nojar jag så klart för det! Logiskt fattar jag ju att det antagligen inte betyder något, men känslomässigt så stressar det mig.

Känner ingenting angående det heller. Blir orolig om det är något fel? Hela tiden är man rädd för allt.
  • nadie2019
    H91 skrev 2018-08-10 19:32:05 följande:

Skönt att höra att jag inte är ensam om en sambo med panik! Precis, man vet ju aldrig om det går eller hur fort det går innan man får plusset..

Okej, men det är säkert ingen fara. :) Min kommer och går. Vilken vecka är du i?

Haha han börjar lugna sig nu :)

6+0 och du?
  • nadie2019
    H91 skrev 2018-08-10 21:10:51 följande:

Vad skönt! :)

5+0. :)

Åh så kul!

Vart bor du? :)
  • nadie2019
    Thorax skrev 2018-08-13 21:02:30 följande:

Sök upp tråden BF APRIL 2019 så hittar du den fb

Skickat en förfrågan
  • nadie2019
    Sooli skrev 2018-08-14 13:20:50 följande:

Har inte ultraljud förrän 9/10 (v13). Lååångt dit. Hur kommer det sig att du varit på VUL så tidigt?

Har den 11/10 sååå länge
  • nadie2019
    Eloons skrev 2018-08-28 15:36:19 följande:

Jag mår stundtals illa, superont i bröstvårtorna och är väldigt trött...

men va skönt för dig att du mår bra! Bara passa på och njuta och mysigt med ultraljud och att allt såg fint ut.

Har ultraljud imorgon, ser så mycket framemot det!

Så härligt med hjärtat!

Jag har tidigt ultraljud idag.

Har haft symptom, men nu känns det knappt som jag är gravid? Vecka 9.
  • nadie2019
    edina966 skrev 2018-08-29 12:42:26 följande:

Hej alla mammor!

Vill säga grattis till er alla och lycka till, och vill

Samtidigt presentera gravidkudde / u kudde som någon av er har behov till????.

Jag skulle önska en gravidkudde. Har du några förslag?
Svar på tråden Vi som har bf April 2019