Inlägg från: Tiffany |Visa alla inlägg
  • Tiffany

Vi som har bf April 2019

idag kissade jag på stickan efter några veckors av illamående och extrem hunger haha SER NI?

• Tiffany

Finns de någon som är gravid med sitt första barn här ? och ni andra också.. Känner ni oro, kanske lite smått panik? 

Jag kan känna mig lite frånvarande i känslor , overklighetskänslor liksom .. är i tidig vecka.. 3-4 eller kanske 5-6 ska ringa barnmoskan imorgon! 

känner oro för framtiden om hur min ikropp t ex ska klara en graviditet osv 

• Tiffany

Imorse när jag vaknade o gick på toan. Kom det blod på pappret. Någon av er som blött under grav? Är iv6 ungefär ..är så orolig för missfall

• Tiffany

ok jag har molande mensvärk och ont i svaken ( inte jätte mycket) inga gravsymtom heller :( o sen färskt blod.. ringde 1177 sa avvakta o får jag jötteont el blöder kraftigt åk in 

• Tiffany

Hej Alla 

Tyvärr vaknade jag igår morse av ryggvärk och som mensvärk och gick på toaletten.. Där fann jag blod på pappret :( Sen fortsatte det bara att blöda hela gårdagen med tilltagande smärta och blod med klumpar i. Imorse fick jag åka in till gynakuten där det konstaterades att jag fått missfall i vecka 7. 

:( hemskt.

LYCKA TILL NI ANDRA! 

Svar på tråden Vi som har bf April 2019