Vi som har bf April 2019
idag kissade jag på stickan efter några veckors av illamående och extrem hunger haha SER NI?
idag kissade jag på stickan efter några veckors av illamående och extrem hunger haha SER NI?
Finns de någon som är gravid med sitt första barn här ? och ni andra också.. Känner ni oro, kanske lite smått panik?
Jag kan känna mig lite frånvarande i känslor , overklighetskänslor liksom .. är i tidig vecka.. 3-4 eller kanske 5-6 ska ringa barnmoskan imorgon!
känner oro för framtiden om hur min ikropp t ex ska klara en graviditet osv
Imorse när jag vaknade o gick på toan. Kom det blod på pappret. Någon av er som blött under grav? Är iv6 ungefär ..är så orolig för missfall
ok jag har molande mensvärk och ont i svaken ( inte jätte mycket) inga gravsymtom heller :( o sen färskt blod.. ringde 1177 sa avvakta o får jag jötteont el blöder kraftigt åk in
Hej Alla
Tyvärr vaknade jag igår morse av ryggvärk och som mensvärk och gick på toaletten.. Där fann jag blod på pappret :( Sen fortsatte det bara att blöda hela gårdagen med tilltagande smärta och blod med klumpar i. Imorse fick jag åka in till gynakuten där det konstaterades att jag fått missfall i vecka 7.
:( hemskt.
LYCKA TILL NI ANDRA!