• Babylove88

BF jan2019

Hej är i vecka 6 nu (5+2) och undrar om det är fler därute som också är det och evt vill byta tankar evt oro över MF mm.

jag plussade i måndags 22/4 och super glad detta var planerat att bli gravid sen en tid tillbaka. Innan jag plussade hade jag mens 3 dagar som vanlig månaden innan. Och innan dess så va jag gravid med fick missfall precis efter jag plussade . Nu är man självklart lite orolig att det kanske sker igen , men försöker självklart se positivt på detta . Jag har ett barn sedan tidigare med en annan kille och min dotter är 6 i september.

• Svar på tråden BF jan2019
  • längtan18
    julia1994 skrev 2018-05-16 17:28:09 följande:

Nej jag vet inte vilken grupp det är eller hur man går med haha! Är du?

Yes, om du är intresserad kan du skriva meddelande till iksnigel så lägger hon in dig, hon behöver din mail som är kopplad till fb bara. Gruppen är hemlig :)
  • julia1994
    längtan18 skrev 2018-05-16 18:23:41 följande:

Yes, om du är intresserad kan du skriva meddelande till iksnigel så lägger hon in dig, hon behöver din mail som är kopplad till fb bara. Gruppen är hemlig :)

Har skrivit till henne, så hoppas jag hon svarat :)
  • längtan18
    julia1994 skrev 2018-05-16 18:36:44 följande:

Har skrivit till henne, så hoppas jag hon svarat :)

Det kommer hon att göra :) hur mår du än så länge? :)
  • julia1994
    längtan18 skrev 2018-05-16 19:06:51 följande:

Det kommer hon att göra :) hur mår du än så länge? :)

Nu är jag med i gruppen! :)

Mina symtom är ganska milda, det jag känner mest är växtvärk i livmodern, trött främst på kvällarna och ömma bröst - speciellt på natten! Kan vakna av att brösten gör ont när jag vänder mig! Blev precis frisk från en förkyldning dessutom och jag är typ Aldrig sjuk, så immunförsvaret verkar ha fått sig en smäll! Mår inte illa eller så iaf! Så än är det lugnt! :D hur mår du?
  • längtan18
    julia1994 skrev 2018-05-16 19:16:15 följande:

Nu är jag med i gruppen! :)

Mina symtom är ganska milda, det jag känner mest är växtvärk i livmodern, trött främst på kvällarna och ömma bröst - speciellt på natten! Kan vakna av att brösten gör ont när jag vänder mig! Blev precis frisk från en förkyldning dessutom och jag är typ Aldrig sjuk, så immunförsvaret verkar ha fått sig en smäll! Mår inte illa eller så iaf! Så än är det lugnt! :D hur mår du?

Grymt! :)

Okej vad skönt att symtomen är ganska milda för dig just nu :) jag har noll matlust, illamåendet är sådär och har blivit överdrivet trött. Somnade på eftermiddagen direkt efter jobbet, haha.
  • julia1994
    längtan18 skrev 2018-05-16 19:45:12 följande:

Grymt! :)

Okej vad skönt att symtomen är ganska milda för dig just nu :) jag har noll matlust, illamåendet är sådär och har blivit överdrivet trött. Somnade på eftermiddagen direkt efter jobbet, haha.

Det där med matlust känner jag igen! Är typ aldrig hungrig! Jag känner bara att kroppen behöver mat! Och sova vill jag göra typ jämt med haha, som sagt speciellt på kvällen! Ganska lika symtom med andra ord, förutom att jag inte känner något illamående alls! :D
  • Nelliki
    längtan18 skrev 2018-05-16 18:23:41 följande:
    Jag hittar inte hur man skriver till iksnigel som du angav. Hur gör jag?
Svar på tråden BF jan2019