• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • flygrl
    Johannus skrev 2018-05-07 20:18:48 följande:

Hälsan före allt annat så ja det var tråkigt för Ricks del.

Pascal tänkte nog att han har lättare att slå ut Jan än Lina därför valde han ta ut Lina.

Jag får som ingen uppfattning av Henrik eftersom han är så förlåtande till allt och alla. Han tänker inte på sig själv alls.

Man kan ju inte gilla alla och DK känner väl som han gör mot Lillemor och Johan Jag tycker att DK är ärlig som säger vad han tycker och tänker.

Jovisst skickade Pascal hem Lina för hon e en betydligt svårare motståndare MEN jag tycker det va tråkigt då jag gillar Lina bättre än Janne.

Nu gillar jag väl DK i stort men social samvaro bygger ju på givande och tagande. Öppenhet och vänlighet kan nog förebygga en och annan konflikt. Att man ger varandra en chans så att säga. Fast det e som sagt svårt bilda sig en uppfattning då man bara ser korta snuttar av händelserna på Robinson ön. :/
  • Johannus

Vad hände i dagens Robinson? Har inte hunnit se dagens avsnitt? Någon som har haft tid att se och kan berätta.

• flygrl
    Johannus skrev 2018-05-08 22:18:48 följande:

Vad hände i dagens Robinson? Har inte hunnit se dagens avsnitt? Någon som har haft tid att se och kan berätta.

Har du inte möjlighet se avsnittet i TV4 Play eller CMore?

Va hände? Piff & Puff aka DK & Dessi fick sin spabehandling och kom tillbaka fräscha och väldoftande. Under behandlingen frågade Dessi ut DK om va han kände för Ida. Enligt henne för att hon visste att Ida inte e förälskad i DK och inte ville att han skulle bli sårad (av olycklig kärlek). DK svarade lite svävande om sina känslor för Ida. DK och Dessi sa att dom enbart hade vänskapliga känslor för varandra.

I Robinson lägret försökte Johan komma in mer i gemenskapen genom att prata med alla. DK ännu mer skeptisk till Johan.

I Gränslandet pratade Lillemor om att möjligen kunna charma Janne men verkar samtidigt rätt mkt hålla sig på sin kant. Pascal & Janne störde sig bla. på att hon åt mer än dom typ hon inte delade med sig av mango mm hon hitta i djungeln. Maktkamp på gång där.
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-05-08 19:32:44 följande:
    Jovisst skickade Pascal hem Lina för hon e en betydligt svårare motståndare MEN jag tycker det va tråkigt då jag gillar Lina bättre än Janne.

Nu gillar jag väl DK i stort men social samvaro bygger ju på givande och tagande. Öppenhet och vänlighet kan nog förebygga en och annan konflikt. Att man ger varandra en chans så att säga. Fast det e som sagt svårt bilda sig en uppfattning då man bara ser korta snuttar av händelserna på Robinson ön. :/
    Jag håller med dig.
  • Johannus
    flygrl skrev 2018-05-09 00:54:30 följande:
    Va hände? Piff & Puff aka DK & Dessi fick sin spabehandling och kom tillbaka fräscha och väldoftande. Under behandlingen frågade Dessi ut DK om va han kände för Ida. Enligt henne för att hon visste att Ida inte e förälskad i DK och inte ville att han skulle bli sårad (av olycklig kärlek). DK svarade lite svävande om sina känslor för Ida. DK och Dessi sa att dom enbart hade vänskapliga känslor för varandra.

I Robinson lägret försökte Johan komma in mer i gemenskapen genom att prata med alla. DK ännu mer skeptisk till Johan.
    I Gränslandet pratade Lillemor om att möjligen kunna charma Janne men verkar samtidigt rätt mkt hålla sig på sin kant. Pascal & Janne störde sig bla. på att hon åt mer än dom typ hon inte delade med sig av mango mm hon hitta i djungeln. Maktkamp på gång där.
    Tack ska du ha "flyglr" för att du berättade...Jo jag har tv4 paly, men eftersom jag har jobbat sent så har jag inte orkat kolla det.
  • Fritidsmamman
    Nandez skrev 2018-03-16 16:37:42 följande:

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

Vad gör egentligen Nicoline i ett tävlingsprogram som Robinson???

Uuuuuut med henne!
  • Elinwilma3
    Fritidsmamman skrev 2018-05-09 22:00:52 följande:

Uuuuuut med henne!

Haha åh jag känner samma! Hon blir nog inte långvarig ;)
  • Deceree1
    flygrl skrev 2018-05-09 00:54:30 följande:

Jag tror att dessie frågade ut DK om Ida enbart för att hon själv är kär i honom. Det märks så himla väl att hon är det. DK fattar som vanligt ingenting utan svarar bara ärligt. Dessie blir ledsen de märks. -Ja vet ju inget om fruntimmer!!?! -Ja kan inget om kärringar!!?!

Kärringar?!? Dessie är 20 år! Han måste va trög!
  • molly50

Uuuuuut med henne!
    Ja,det kan man verkligen undra. Hon verkar inte bidra med mycket. Om ens något.
    Carpe Diem
  • Nandez
    Uuuuuut med henne!
    Hon tillföt inte mycket.
Svar på tråden Robinson 2018