• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-01 10:50:26 följande:
    Ja,precis. Och han lär ju ha Jan emot sig också,med tanke på hur han blev behandlad.
    Det har du rätt i.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-01 11:39:26 följande:
    Jo det var Robinson i går kväll och alla tävlade mot varann där tre skulle åka ut och det var Lina, Jan och Rick som åkte ut. Dem ska till samma ställe som Pascal har fått gå till då han röstades ut från Örådet. Och förstod jag det rätt ska dessa fyra tävla med varan för att ta sig tillbaka till Robinson. Om det blir en eller fler vet jag inte som kommer tillbaka.
    Undrar om fler kommer till gränslandet.
  • molly50
    Nandez skrev 2018-05-01 13:13:37 följande:
    Ja,det kan man undra. Kommer nästa som åker ut också att hamna där så det fortsätter i evigheter?
    Carpe Diem
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-01 14:16:36 följande:
    Ja,det kan man undra. Kommer nästa som åker ut också att hamna där så det fortsätter i evigheter?
    Det kan man undra, gillar inte detta.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-05-01 13:13:37 följande:
    Anders sa ju i senaste programmet att Lina, Jan och Rick skulle till gränslandet.
  • molly50
    Nandez skrev 2018-05-01 14:24:49 följande:
    Det kan man undra, gillar inte detta.
    Det återstår att se.
    Carpe Diem
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-01 15:32:38 följande:
    Anders sa ju i senaste programmet att Lina, Jan och Rick skulle till gränslandet.
    Att de skulle dit visste jag, menar om de i kommande öråd som blir utröstade ska till gränslandet.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-01 21:32:41 följande:
    Det återstår att se.
    Så är det.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-05-02 12:44:09 följande:
    Att de skulle dit visste jag, menar om de i kommande öråd som blir utröstade ska till gränslandet.
    Det ska väl vara ett antal till gränslandet därifrån det ska tävla mot varann vem som får komma tillbaka till Robinson. (tor jag)
  • Tisse

Hoppas Lina kommer in igen från gränslandet.

Lillemor och Johan börjar nog närma sig utröstning..

Tycker bra om resterande, lite tveksam till Victoria, gilla inte henne innan men hon är lite smårolig.

Dock tror jag inte jag hade stått ur med henne om jag tvingats umgås med henne en längre tid.

Nicolina bidrar inte heller med mkt.

Så visst, Dessie, DK, Marie, Ida och Henrik kan jag se som värdiga vinnare (utan inbördes ordning).

Svar på tråden Robinson 2018