Robinson 2018
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Spännande i kväll.
Tror att Victoria åker...inte för att jag vill det för hon är stark och bra på tävlingar. Hoppas hon får immuniteten.
Om det skulle vara Nicolin som åker då blir det jobbigt för Pascal, men hoppas en av dem åker.
Tror att Victoria åker...inte för att jag vill det för hon är stark och bra på tävlingar. Hoppas hon får immuniteten.
Om det skulle vara Nicolin som åker då blir det jobbigt för Pascal, men hoppas en av dem åker.
Verkligen bra att så många röstade på Pascal. Ida och Lina genomskådade hur falsk han var och även Nicolin är falsk. Nu slipper man höra hur bra Pascal tycker att han är utan att ta hänsyn till alla i gruppen.
Jaha, en av dom stora profilerna i årets Robinson gör sorti. Jag kan absolut se varför Pascal blev utröstad men tänker att Syd kommer få ännu svårare i kommande tävlingar. Frågan e ju för övrigt om inte Syd e svagaste laget i Robinsons historia sett till tävlings resultat.
I lag Nord hände ju inte så mycket den här gången. Lillemor har vuxit i mina ögon dom senaste avsnitten både med sina kämpainsatser i tävlingarna och rent allmänt som lagmedlem.
Janne verkar ha hittat hem när han anslöt till Nord och som Lillemor påpekade häromdan lyfte han sig flera nivåer i senaste tävlingen iom laget peppade honom istf den negativa attityden i Syd. :)
Synd om Robban som fick lämna men inte mycket göra åt. :/